הצצה גוף שלישי מגיעה לארץ נהדרת: רותם סלע, יהודה לוי ואורח אחד מפתיע

תכנית הסאטירה של קשת 12, "ארץ נהדרת", חוגגת סיום עונה לסדרת הדרמה המצליחה "גוף שלישי". מי שיקבלו חיקוי בתכנית הם כוכבי הסדרה יהודה לוי, רותם סלע וליאור רז, ואורח אחד מפתיע

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/03/23 12:47 ז בניסן התשפג

גוף שלישי מגיעה לארץ נהדרת: רותם סלע, יהודה לוי ואורח אחד מפתיע
צילום: קשת 12

העונה המוצלחת של "גוף שלישי" ששודרה בקשת 12 הגיעה אתמול (ג') לסיומה עם פרק אחרון ודרמטי. בערוץ כבר הודיעו על תכניות לעונה שנייה לסדרה, שהגיעה לנתוני רייטינג מרשימים, וכל שנותר כדי לסיים את העונה סופית הוא חיקוי בארץ נהדרת. הערב יגיעו לתכנית יהודה לוי, רותם סלע וליאור רז, כוכבי הסדרה, והאורח המפתיע שמצטרף הוא אסי עזר.

למרות שלא השתתף בסדרה - אסי עזר מגיע לארץ נהדרת

כוכבי הסדרה הבולטים הם יהודה לוי ורותם סלע, ששיחקו זוג שלא מסוגל להביא ילדים ונאלץ להיעזר באם פונדקאית. למרות שלא השתתף כלל בסדרה, חברה הטוב של סלע, אסי עזר, נשאל עליה רבות. הקהל, שרגיל לראות את סלע ועזר בפרויקטים משותפים, יצא מנקודת הנחה שגם השני לקח חלק בסדרה. במסגרת החיקוי של המנחה הוא אומר, "התשובה שלי לסדרה גוף שלישי - הסדרה בגוף ראשון, אני כתבתי, אני מביים, אני משחק, אני מוכר לנטפליקס".

החיקוי הסתיים בעקיצה לפרטנרית, שבנוסף להיותה שחקנית ומנחה היא גם הפרזנטורית של חברת טורדנו. רועי בר נתן, שמחקה את עזר, פונה לחברה, "רותם, סגרי מהר פרסומת למזגן כי את צריכה אוויר".

צילום: קשת 12