שבר בצלעות ופגיעה בטחול: העיתונאי הותקף קשות בהפגנה

במהלך סיקור הפגנת הימין שנערכה אתמול, הותקפו קשות כתב וצלם ערוץ 13 בידי מתפרעים בהפגנה. בבית החולים נקבע כי הוא סובל מחבלות קשות | בערוץ הצמידו לשניים מאבטחים

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 28/03/23 14:43 ו בניסן התשפג

שבר בצלעות ופגיעה בטחול: העיתונאי הותקף קשות בהפגנה
הפגנת הימין, אמש, צילום: Erik Marmor/Flash90

פגיעה חמורה בעיתונאים: עיתונאי ערוץ 13 הותקפו אמש (ב') בידי מתפרעים בעת שסיקרו את הפגנת הימין בירושלים. כתב המשטרה של הערוץ, אלי לוי והצלם אבי קשמן הותקפו בעת שסיקרו את ההפגנה, לוי פונה בעקבות התקיפה לבית החולים שם נמצא כי הוא סובל משברים בצלעות ופגיעה בטחול. גם הצלם קשמן, נחבל בראשו במהלך העימותים.

צפו באירועים שקדמו לתקרית:

חדשות 13 הצמידו לצוות אבטחה

כצעד מונע ובשל החשש לפגיעה בעיתונאים החליטו בחדשות 13, להצמיד שני מאבטחים לצוות. בחדשות 13 אמרו לאחר המקרה: "חדשות 13 מאחלת החלמה מהירה ליוסי ואבי, מגנה כל פגיעה בחופש העיתונות, ומצפה מהמשטרה למצוא את התוקפים ולמצות עימם את הדין".

יוסי אלי

יוסי אלי צילום: CC BY-SA 4.0 Yossieli39

"זה הוא תפקידה של עיתונות חופשית במדינה דמוקרטית"

מנכ"ל חדשות 13, אבירם אלעד כתב לאחר האירוע: "עיתונאי חברת החדשות של ערוץ 13 יוסי אלי והצלם אבי קשמן הגיעו אתמול לבצע את משימתם העיתונאית בהפגנה של תומכי הממשלה. במהלך הסיקור שניהם ספגו פגיעות אלימות מצד המפגינים שתקפו אותם עם מקלות. יוסי שבר צלע ויש לו חשש לפגיעה בטחול, אבי חטף מקל בעוצמה לראש. לא נירתע ולא נפחד. זה הוא תפקידה של עיתונות חופשית במדינה דמוקרטית" אמר.