ניצחון לרשת: מהפך מפתיע בנתוני הרייטינג

הישרדות של רשת 13 נמצאת לרוב הרחק מאחורי המתחרות, אך כעת מצליחה לעשות מהפך ולטפס לראש הטבלה, כשהיא משאירה מאחוריה את נינג'ה ישראל של קשת 12 והפטריוטים של ערוץ 14

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/03/23 10:18 ד בניסן התשפג

ניצחון לרשת: מהפך מפתיע בנתוני הרייטינג
אולפן חדשות, אילוסטרציה, צילום: shutterstock

ערוצי הטלוויזיה, רשת 13 וקשת 12, נמצאים במלחמה מתמדת על אחוזי הרייטינג. התכניות שמוצבות לרוב זו מול זו הן הישרדות של רשת ונינג'ה ישראל של קשת, כשהשנייה הובילה לאורך רוב העונה שלה. אמנם המצב של רשת עדיין ירוד לעומת המתחרה, אך כעת היא מצליחה לגבור ולהוביל פעם נוספת בטבלת הנתונים.

הישרדות עקפה את נינג'ה ישראל

התכנית הישרדות ששודרה אתמול הגיעה לנתון של 13% רייטינג ומיקמה את עצמה בראש טבלת הפריים טיים. מאחוריה נינג'ה ישראל הסתפקה ב-12% רייטינג. הפטריוטים של ערוץ 14 הגיעה ל-7.6% רייטינג בעוד השידור החוזר של היהודים באים הגיע לתחתית הטבלה עם 4.3% רייטינג. מי שתפס חלק גדול מהצופים הוא ערוץ הספורט, בו שודר משחק ישראל-קוסובו, שהגיע ל-10.5% רייטינג ומיקם את עצמו במקום השלישי בטבלה.

במסגרת הנסיון לגבור על המתחרות, רשת 13 החליטה לעשות צעד דרמטי ולהוריד את הסדרה "שגרירות" משידור, לאחר תשעה פרקים בלבד. הסדרה הקומית הגיעה לנתוני רייטינג נמוכים במיוחד, ויורדת מהמסך למרות שנותרו עוד אחד עשר פרקים נוספים לסיום התוכנית.