מהפסטיגל להוליווד: השחקנית הישראלית תככב בסדרה אמריקאית

לירז צ'רכי, בשבילכם מלכת הקרח מהפסטיגל, תשחק בסדרה אמריקאית חדשה לצד שחקנים הוליוודים מוכרים. הסדרה מצטלמת בימים אלה ברומא ועוסקת בעולם הגלדיאטורים

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/03/23 09:17 כט באדר התשפג

מהפסטיגל להוליווד: השחקנית הישראלית תככב בסדרה אמריקאית
לירז צ'רכי, צילום: CC BY-SA 4.0, Yairpae, ויקיפדיה

את השם לירז צ'רכי אתם ודאי זוכרים מההופעות הבלתי נשכחות שלה בפסטיגל, כמלכת הקרח, שחזרה למופע בשנת 2020 לרגל 40 שנה לתחילתו. כעת השחקנית והזמרת הישראלית כובשת פסגה נוספת, הפעם מעבר לים, ותככב בסדרה אמריקאית חדשה על ימי הגאלדיאטורים.

לירז צ'רכי תככב בסדרה על ימי הגאלדיאטורים

הסדרה החדשה נקראת Those About to Die, בתרגום חופשי - "אלה שעומדים למות", והשחקנית הישראלית תגלם את המלכה היהודייה ברניקי, מאהבתו של טיטוס וביתו של אגריפס. בסדרה שמצטלמת בימים אלה באיטליה מככב גם השחקן הנודע אנתוני הופקינס. לצד הופקינס משתתפים בסדרה שורה של שחקנים הוליוודיים מפורסמים, ביניהם רופרט פנרי-ג'ונס ואיוואן רוהן.

עיבוד לספר על עולם הגלדיאטורים

הסדרה חדשה תשודר בערוץ הסטרימינג האמריקאי peacock. מדובר בעיבוד לספרו של דניאל מניקס מ-1958 על עולם הגלדיאטורים ברומא העתיקה, ושעליו גם מובסס הסרט "גלדיאטור". את הסדרה מביים רולנד אמריך, שחתום על שוברי קופות מוכרים כמו "היום השלישי" ו""סטארגייט". 

תשחק ברומא לצד

תשחק ברומא לצד אנתוני הופקינס צילום: Efrat Herman /Flash 90

לא הפעם הראשונה בה משחקת מעבר לים

עבור צ'רכי (44), ישראלית ממוצא איראני, זו אינה הפעם הראשונה בה היא משחקת מעבר לים: בעבר שיחקה במותחן האמריקני "משחק הוגן", לצד שון פן ונעמי ווטס. בישראל היא מוכרת מתפקידיה בקולנוע ובטלוויזיה, וכיכבה בסדרות הטלוויזיה "שכונה", "סברי מרנן", ובעונה הראשונה של הסדרה המצליחה "טהרן".