הצצה סדרת המשך לשטיסל ודוקו על הרב עובדיה: yes חשפה את הסדרות החדשות

חברת הכבלים הישראלית פרסמה את התכנים החדשים לשנה הקרובה, הכוללים בין היתר קומדיה צה"לית על הג'ובניקים של סיירת מטכ"ל ואלף מבית הנשיא

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 21/03/23 16:38 כח באדר התשפג

סדרת המשך לשטיסל ודוקו על הרב עובדיה: yes חשפה את הסדרות החדשות
משפחת שטיסל החדשה, צילום: אוהד רומנו

חברת yes ערכה הבוקר (ג') את מסיבת העיתונאים המסורתית לחשיפת הפקות המקור החדשות שלה ב-2023, הכוללות למעלה מ- 40 הפקות מקור ישראליות חדשות שיעלו על המסך: סדרות דרמה, קומדיה, דוקו-ריאליטי, סדרות תיעודיות וכן סדרות לילדים ונוער.

במהלך האירוע הכריזה החברה על מהלך מיוחד בהשקעה של למעלה מ-10 מיליון שקלים, במסגרתו הזמינה יוצרים להציע סדרות וסרטים תיעודיים על דמויות יוצאות דופן, נשים וגברים, המעצבים את פני החברה הישראלית. כמו כן, חשפה yes כי בעשור האחרון השקיעה בהפקות תוכן של יצירה ישראלית סכום חסר תקדים של מיליארד שקל. 

הסדרות החדשות של yes

קוגל

ספין אוף לדרמה המשפחתית המפורסמת בעולם החרדי: קורותיהם של נוחעם וליבי, אב ובתו, בקהילה היהודית באנטרוופן אשר בבלגיה, בסיפור המתרחש לפני שנוחעם נחת אצל אחיו שולם במאה שערים ולפני שליבי פוגשת בקיווע בן דודה ומתאהבת עד כלוות: למשפחת שטיסל אשר בגולה יש חיים אחרים לגמרי. נוחעם (ששון גבאי) הוא סוחר תכשיטים ויהלומים המתדפק על דלתות הקהילה, נהנה מחברת בתו ומאכילת קוגל מתוק ושרוף. ליבי (הדס ירון) מקווה להתארס בקרוב כמו בנות גילה ונוצרת בלבה חלום כמוס אחד אותו חוששת לחשוף, פן יהרוס את סיכוייה לחתונה. המשפחה הקטנטונת הזו סוחבת פצע טרי של נטישת אם ואישה, ולכל אחד מהם דרך התמודדות שונה. בעוד נוחעם חולם על חזרתה של אשתו היפה אל זרועותיו, מוכן לסלוח ולהכיל, ליבי מסרבת לתת לה מקום בחייה. שניהם יחד, חדורי אהבה ואמונה, מנסים להתקדם בחיים ולאפשר לחלומות להיכנס אך מבינים שהשגת אושר אחד, יגרור עצב במקום אחר. יוצר: יהונתן אינדורסקי. הפקה: אבוט המאירי ברקאי הפקות. 

ג'ובניק בסיירת מטכ"ל 

עופר זיסו (ערן זרחוביץ') הוא הרס"ר של היחידה הכי מובחרת בצה"ל - סיירת מטכ"ל. רני, הבן שלו, הוא חייל קצת כושל וחסר ביטחון שלאחר שגורם לתאונה, מגיע להיות השק"מיסט של הסיירת בדיוק באותו המקום. זיסו האב, שכבר פיתח לעצמו חיי צבא מלאים בכל טוב ורחוקים מכל מה שקורה בבית (בו כמעט לא נמצא כבר 20 שנה), מבועת מהמחשבה שהבן שלו יתחיל להסתובב בבסיס. לא עוזרת המבוכה שהוא חש מהילד הרכרוכי שלו אל מול הגברים הלוחמים שמקיפים אותו ומוכנים למות למען המולדת. לעומתו, רני דווקא פורח במקום בו הכי לא ציפה לזה ולאט לאט מתחיל לגלות "סימני גבריות" ראשונים. הוא מצחיק את החבר'ה, הוא מאוהב בבחורה והכי חשוב- הוא מוצא משהו שהוא אשכרה טוב בו. השק"ם. עכשיו כשהם יחד, לא תהיה להם ברירה אלא להסתדר- או לגרום לאחד מהם לעוף משם. And may the best man win. יוצרים: ערן זרחוביץ, אילן שפלר. חברת הפקה: יואב גרוס הפקות.

אלף מבית הנשיא

סדרת דרמה מבוססת על ספרה של אודליה כרמון "אשת הסוד". שש נקודות מבט שונות מספרות את סיפורו של נשיא מדינה חדש (יעקב זאדה- דניאל) אשר מסתבך בפרשיית תקיפה מינית. החלטותיו השגויות של הנשיא לוותר על עסקת הטיעון ולא להודות בפשעיו, יחד עם עדויות אמיצות של הנשים שהותקפו, מביאות להרשעתו באונס ולכניסתו לשנים בכלא. נשיא חדש שנכנס לתפקיד, מייצר מערכת יחסים קרובה עם אשרת, עובדת צעירה המוחמאת מהיחס הקרוב של הנשיא אליה. היחסים במהרה הופכים לתקיפות מיניות שהורסות את חייה. בכיכובו של יעקב זדה- דניאל. שחקנים נוספים: אברהם לוי שלום, דנה מיינרט, עירית נתן בנדק, נלי מירה רובין, זוהר שטראוס, לנה פיירפלד, שרון אלכסנדר, פיני קדרון, שושה גורן, הילה סרגון. יוצרי הסדרה: אברהם שלום לוי, תמר מרום , מויש גולדברג. יוצרת שותפה: אודליה כרמון. הפקה: גרייט פרודקשנס- עינת זילבר דמארי.

https://youtu.be/VoLVcRRnJpw

מלך הספרדים- סיפורו של הרב עובדיה יוסף

לציון 10 שנים למותו, ישודר השנה ב-yes דוקו דיוקן מורכב ומרתק של הרב הנערץ עובדיה יוסף, זוכה פרס ישראל. הבמאי עופר פנחסוב, קיבל גישה ייחודית לאנשים שהיו הקרובים לו ביותר, ויביא חשיפות בלעדיות - אישיות ופוליטיות, כמו גם ארכיון נדיר שייחשף לראשונה. זהו סיפורו של אדם פורץ דרך, שעבר הרבה תהפוכות בחייו – ציבוריות ואישיות; מהפכן שנתן קול לרבים שחשו שקולם לא נשמע, אבל בה בעת היה אדם פרגמטי ומתון. וכך הייתה גם היהדות שלו. בהשתתפות: עדינה בר-שלום, הרב אברהם יוסף, הרב דוד יוסף, הרבנית רבקה צ'יקוטאי, יהודית יוסף, אריה דרעי, רינו צרור, ניצן חן, ועוד. במאי ומפיק: עופר פנחסוב | הופק עבור yes דוקו בתמיכת קרן גשר לקולנוע רב-תרבותי וקרן מקור.