הדוגמנית, הבכיינית והדתל''ש: כל מה שפספסתם בפרק הראשון של אהבה חדשה

תכנית הריאליטי שמסייעת לרווקים למצוא אהבה חזרה למסך עם עונה שלישית. בפרק הבכורה פגשנו את הדוגמנית המתוקה, את הרווקה שהספיקה לבכות שלוש פעמים ואת זו שבחרה דווקא בדתל''ש

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 15/03/23 15:35 כב באדר התשפג

הדוגמנית, הבכיינית והדתל''ש: כל מה שפספסתם בפרק הראשון של אהבה חדשה
מאיה ורטהיימר, אהבה חדשה, צילום: צילום מסך

תכנית הריאליטי "אהבה חדשה" חזרה לעונה חדשה ברשת 13, עונה שלישית בסדרה המצליחה. על פי הפורמט, לוילה סודית באזור המרכז מגיעות שלוש רווקות מוצלחות ורווק אחד. בכל פעם עומדת בפני הרווקים בחירה בין שתי אפשרויות לפרטנר, ועליהם לבחור עם מי הם מעוניינים לבלות את שלושת הימים הקרובים. בתום שלושה ימים משותפים, על הרווקים להחליט האם הם מעוניינים להמשיך יחד או להחליף פרטנר אחר, עד לפרק סיום התכנית בו המטרה היא לצאת עם אהבה חדשה.

הדוגמנית בחרה בדוגמן

העונה נפתחה עם הרווקה הראשונה: נויה אריאלי. נויה היא דוגמנית ונטורופתית, ולפחות לגבי המקצוע הראשון אפשר להבחין זאת מיד. היא יפה, מתוקה, עדינה, אבל אין לה זוגיות. לפסיכולוג שמלווה את התכנית היא הסבירה שלפעמים היא מרגישה כמו פרס שגברים מנסים להשיג, וברגע שהם מצליחים הם ממשיכים הלאה.

בבחירה שלה בבן הזוג הראשון היא ניצבה בין שתי אפשרויות: הראשון - רז, מאמן כדורגל מתוק שחולם על משפחה, והשני - דור, דוגמן תל אביבי וסטודנט לקופירייטינג. נויה לא הפילה אותי מהכיסא כשבחרה בדוגמן היפיוף, ש"מזכיר לה את האקס". דור נכנס לוילה בקלילות ודי מהר הצליח להצחיק את נויה הרצינית, ואפילו הספיק להתחיל לצייר אותה.

דור מנסה לצייר את נויה, מתוך הפרק

דור מנסה לצייר את נויה, מתוך הפרק צילום: צילום מסך

דניאל לוי הכתירה את עצמה כבכיינית של העונה

הרווקה השניה שנכנסה היא דניאל לוי, שכבר בפרק הראשון הכתירה את עצמה כבכיינית של העונה. דניאל, עורכת דין רווקה, שתיארה באופן כמעט מושלם את תופעת הרווקות המאוחרת. היא תיארה כיצד כל היום שלה מלא בעבודה, והיא קצת שכחה את עולם הדייטים. "כל כך הרבה זמן שלא הרגשתי משהו, שיש רגעים שאני אומרת שאולי זה לא יקרה לי", היא שיתפה בכאב. 

גם במפגש שלה עם מנחת התכנית, מאיה ורטהיימר, היא פרצה בדמעות בפעם השלישית לאותו פרק, והאמת שנגעה לליבי. זה לא פשוט להיות רווקה כל כך הרבה שנים, ודניאל מצאה את עצמה עושה צעד גדול ומפחיד שלא כל אחד מסוגל לעשות. הבחירה של דניאל הייתה בין מולי, קבלן שיפוצים שהגיע ממשפחה חרדית ברוכת ילדים, לבין אילן, סוחר בשוק ההון שהעיד על עצמו שיודע להגיע לעומקים. דניאל די הפתיעה אותי כשבחרה דווקא בראשון, ואחרי כמה דקות של שיחה בין השניים זו הרגישה כמו בחירה נכונה עבור בחורה רגישה כמוה.

דניאל מתפרקת ברגע הבחירה

דניאל מתפרקת ברגע הבחירה צילום: צילום מסך

יובל בחרה דווקא בדתל''ש עם 19 אחיינים

הרווקה השלישית והאחרונה היא יובל מאור, מנהלת פרסום. יובל נראית בחורה מתוקה מהרגע הראשון, אבל ברגע שהיא פותחת את הפה היא חושפת היסטוריית דייטים לא פשוטה. אחת הסיבות לכך שבחורות מוצלחות מגיעות לתכנית כזו, היא שהן נפגעו כל כך הרבה בעבר. יובל שיתפה כי נבגדה לא פעם והאמון שלה נפגע, וייחלה, "אני רוצה מישהו שמוכן לקבל אותי עם השריטות".

ברגע הבחירה של יובל היא צפתה בשני גברים: מאור הכהן, שגדול ממנה כמעט בעשור אבל עם חיוך כובש ואהבה לאחיינים, מול סער כספי המוצלח שהולך לחדר כושר חמש פעמים בשבוע והגדיר את עצמו רומנטיקן. יובל המתוקה הלכה עם הלב ובחרה בראשון מביניהם, דתי לשעבר עם משפחה גדולה ונראה שגם לב גדול. השניים פצחו בשיחה מחויכת וההתחלה נראתה אופטימית.

יובל ומאור, התחלה אופטימית

יובל ומאור, התחלה אופטימית צילום: צילום מסך

הכוכבת האמיתית היא מאיה ורטהיימר

כמו בכל פרק בתכנית, הזוגות קיבלו משימה משותפת שתעזור להם לבחון את הזוגיות וגם אחד את השני. הפעם המשימה שהוטלה עליהם היא לצאת לקנות מצרכים ולהכין מנה שתרשים את שאר הזוגות. המשימה מעמידה את הזוגות בסיטואציה זוגית ראשונה. ההתחלה של דניאל ויובל עם בני הזוג שלהן נראתה אופטימית, כששתיהן התרשמו מהיכולת של הבנים לתת להן מקום ולסייע כמעט בלי הפרעה.

מי שמהר מאוד עלו על מכשול הם דווקא זוג הדוגמנים, נויה ודור, שהספיקו להיכנס לויכוח על מרכיבי המנה ולהתבאס אחד על השני. דור ניסה לרכך, אבל שיחת הפיוס הייתה בלתי נמנעת והשניים התיישבו לשוחח על המחסומים שמלווים אותם ועל הרצון להיפתח ולהשתחרר מהם.

הכוכבת האמיתית של הפרק היא כמובן מאיה ורטהיימר, שכונתה בפי הבנות בשם "קופידון", ועושה את תפקידה בחינניות כמו שרק היא יודעת. בפרק הבא מובטח לנו המפגש המלא בין הזוגות, מפגש שתמיד מעורר עניין רב ומציף את הכל כבר מההתחלה, וגם חשיפה של הגבר הראשון שמשתתף בתכנית ושל בת הזוג שבחר.

צילום: צילום מסך