הצצה עברי לידר מסביר למה איש זר מהקהל הראה לו תינוק באמצע הופעה

הזמר והמלחין התארח בתכנית האינטימית של כאן 11, ובשיחה עם אודי כגן דיבר על השם המיוחד שלו, על שם החיבה שהיה לו בילדות, וסיפר על האיש שבאמצע ההופעה הראה לו תינוק

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/02/23 14:06 ז באדר התשפג

עברי לידר מסביר למה איש זר מהקהל הראה לו תינוק באמצע הופעה
צילום: Yossi Aloni/Flash90

הזמר והמלחין התארח בתכנית "קארפול קריוקי עם אודי כגן" של כאן 11, במסגרתה הקומיקאי והשחקן המוכר מארח מפורסמים שונים ומעביר איתם נסיעה מעניינת ומשעשעת. לפרק האחרון בסדרה הגיע הזמר והיוצר עברי לידר, שישב עם הקומיקאי לשיחה באוטו, בה הם שוחחו על השם שלו, על המכות שחטף מאחותו ואפילו טעמו גלידות ביחד.

"לא הבנתי מה הוא רוצה, ואז הוא הסביר לי שקוראים לו עברי"

במהלך השיחה של כגן עם הזמר, הקומיקאי הבחין כי הרבה מהשירים של לידר קיבלו שמות של אנשים, כמו "ניסים", "לאונדרו", "מרי" ועוד. "אגב, שמות, לך יש שם מאוד נדיר", פנה אליו כגן. לידר הודה שהשם של אכן מיוחד, אך מאז נקראו כך עוד רבים, "יש מלא עברים קטנים". בהמשך לשיחתם, הזמר סיפר כי במהלך הופעה שלו הגיע בחור עם תינוק בידו והראה לו אותו, "לא כל כך הבנתי מה הוא רוצה שיקרה", הופתע הזמר, "ואז הוא הסביר לי שקוראים לו עברי, לתינוק". 

"אחותי למדה ג'ודו, אז גם אני חטפתי"

בהמשך השיחה הקומיקאי שאל את האורח האם יש לו שמות חיבה. "זה היה ציפור", חשף הזמר ושופט הריאליטי, "כי הייתי נורא רזה וצהוב". כשהקומיקאי סיפר שאחיו היה מרביץ לו בילדות, לידר חשף כי הוא קיבל את המכות דווקא מאחותו. "אחותי למדה ג'ודו, אז גם אני חטפתי", סיפר הזמר, "היה בינינו תשע שנים, היא הייתה גומרת אותי".

קארפול קריוקי, הערב בשעה 22:00 ב-כאן 11