חצו את הקו: שחקני הסדרה הקומית הגיעו לשומרון

במסגרת מהפכת הקולנוע של השומרון, שחקני ויוצרי שנות ה-80 הגיעו לצלם סרט חדש המבוסס על הסדרה המצליחה, והפעם בלוקיישן קצת פחות פופולרי: היישוב עלי זהב שבשומרון

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/02/23 13:28 א באדר התשפג

חצו את הקו: שחקני הסדרה הקומית הגיעו לשומרון
שנות ה80, צילום: אוהד רומנו

מהפכת הקולנוע של השומרון כבר בעיצומה. יותר ויותר יוצרים מהשורה הראשונה בתעשייה הישראלית מגיעים לשומרון כדי לצלם סרטים שעתידים להפוך להצלחה לאומית. במועצה האזורית הקימו "קרן קולנוע שומרון", בראשה יו"ר הקרן וראש המועצה האזורית יוסי דגן, והמנכ"לית אסתר אלוש. 

שחקני הסדרה "שנות ה-80" הגיעו להצטלם בשומרון

הבוקר (ד') הגיעו לשומרון יוצרי הסדרה הפופולרית שנות ה-80, הכוללים את השחקן והיוצר שלום אסייג ובנו ליצירה דניאל, על מנת לצלם סרט חדש שפרטיו טרם פורסמו. את הצילומים החלו בעלי זהב, ובהמשך יצלמו באזורים נוספים, על הסט נצפו: שלום אסייג, גרא סנדלר, צחי נוי, אוולין הגואל, שרלין חזיזה, דניאל אסייג, שלומי קוריאט, יגאל עדיקא ועוד. צילומי הסרט בשומרון עוררו עניין רב בקרב התושבים, וראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן הגיע לצפות בסט הסרט החדש. 

צילום: מתוך הפייסבוק של יוסי דגן

"השומרון הוא חלק ממפת התרבות של מדינת ישראל"

"חרטנו על דגלנו, להפוך את איזור השומרון למעצמת קולנוע, ואנחנו פועלים בכל המישורים כדי להגיע ליעד הזה", אמר דגן. " האמירה שלנו כאן היא שאין אמירה, השומרון הוא חלק ממפת התרבות של מדינת ישראל". שנות ה-80 היא קומדיית מצבים טלוויזיונית סאטירית ישראלית. עם הצלחת הסדרה הוכרז על הפקת סרט קולנוע רשמי המבוסס על הסדרה. הסדרה, שצילומיה התקיימו בלוקיישנים שונים ובניהם השומרון, מהווה עוד צעד למהפכה הקולנועית של "קרן קולנוע שומרון".