הטיטניק חוזרת, מרדית' הולכת: אלו התכנים החדשים של דיסני פלוס

חודש חדש בפתח, והגיע הזמן לרענן את רשימת הצפייה. דיסני פלוס מפרסמת את רשימת התכנים החדשים לחודש מרץ: עונה חדשה למלחמת הכוכבים, קומדיה על מורים, פרידה ממרדית' גריי ועוד

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/02/23 09:27 ה באדר התשפג

הטיטניק חוזרת, מרדית' הולכת: אלו התכנים החדשים של דיסני פלוס
דיסני פלוס, צילום: שאטרסטוק

מלחמת הכוכבים: המנדלוריאן | עונה 3

1 במרץ

העונה השלישית של המנדלוריאן מספרת את הסיפור המתמשך של דין דג'ארין והילד גרוגו ברחבי הגלקסיה.

בית הספר היסודי אבוט | עונה 2

1 במרץ

קומדיה העוקבת אחר קבוצה של מורים נלהבים ומסורים ומנהלת קצת חסרת רגישות, בעודם צולחים את החיים בבית ספר ציבורי בפילדלפיה. למרות שהסיכויים נגדם, הם נחושים בדעתם לעזור לתלמידים שלהם להצליח בחיים, ועל אף שמשרתי הציבור האלה דלים הן במספר והן בתקציב, הם אוהבים את מה שהם עושים, גם אם הם לא אוהבים את היחס ה"מאוד לא מזהיר" של ועד ההוראה המחוזי כלפי חינוך ילדים.

בית הספר היסודי אבוט, צילום: באדיבות דיסני+ ישראל

המשוחרר

10 במרץ

הסדרה "המשוחרר" היא דרמה קומית על אם חד-הורית, קואצ'רית לחיים ולזוגות, פרפקציוניסטית אך מבולגנת, שחיה מתהפכים מקצה לקצה לאחר שאביה סוחר הסמים משתחרר מהכלא, שם שהה 17 שנים, ועובר לגור בחדר האורחים.

טיטניק

1 במרץ

הסרט שובר הקופות מציג את חייהם של הנוסעים על סיפונה של אוניית הפאר טיטניק, לפני ובמהלך שקיעתה האיטית אל מעמקי האוקיינוס האטלנטי.

צילום: canva

רוחות אינישרין

22 במרץ

אמנם השכנים מהעיירה הקטנה פדריק וקולם חברים כל החיים, אבל הם נקלעים למבוי סתום פתאומי, ויש לכך השלכות מדאיגות לגבי שניהם. קולם הודיע שהוא לא רוצה שפדריק ידבר איתו יותר, והוא מתעקש שיחתוך לעצמו אצבע בכל פעם שהבקשה שלו תופר. למרות ההכרזה השערורייתית והחד-צדדית של קולם, פדריק נחוש בדעתו להציל את מערכת היחסים ביניהם. 

למצוא את מייקל

3 במרץ

ב-1999 הפך מייקל מת’יוס לבריטי הצעיר ביותר שטיפס על האוורסט, אך שלוש שעות לאחר שהגיע לפסגה הוא נעלם, ומעולם לא נמצא. אחיו של מייקל, היזם והשדרן ספנסר מת’יוס, היה בן עשר כשמייקל נעלם והתקשה להשלים עם מותו. יותר מעשרים שנה לאחר מכן, ספנסר מקבל תמונה של גופה על ההר שיכולה להיות של מייקל. הוא נוסע לנפאל ומגייס לעזרתו את נימס פורג’ה, שיאן העולם בטיפוס על "14 הפסגות", שמוביל צוות חיפוש אל "אזור המוות" של האוורסט כדי לנסות למצוא את מייקל. 

צילום: באדיבות דיסני+ ישראל

מורגן עדיין נעדרת

22 במרץ

בערב אחד בשנת 1995, חייה של קולין ניק השתנו לעד לאחר שבתה, מורגן ניק, נחטפה בעת ששיחקה עם חברים בקרבת מקום. חברתה פטי וטרלינג היא אחד האנשים המעטים שיודעים איך זה לחיות עם ילד נעדר במשך 27 שנה. בנה של פטי, ג'ייקוב, נחטף שש שנים לפני חטיפתה של מורגן. כאשר תיק החקירה בנושא מורגן ניק נפתח מחדש בשנת 2020, צוות סרט תיעודי היה שם עם החוקרים החדשים, מה שהוביל לתפנית הדרמטית הראשונה בחקירה מזה 25 שנה.

החונק מבוסטון

17 במרץ

הסרט עוקב אחר לורטה מקלאבלין, כתבת בעיתון "רקורד אמריקן" שהופכת לעיתונאית הראשונה שמקשרת בין מקרי הרצח של החונק מבוסטון. בשעה שהרוצח המסתורי הורג עוד ועוד קורבנות, לורטה מנסה להמשיך בחקירתה לצד עמיתתה ואשת סודה, ג'ין קול, אך אפליית הנשים הבוטה של התקופה מגבילה את צעדיהן. למרות הכול, מקלאבלין וקול ממשיכות באומץ בחקירת הפרשה תוך הקרבה אישית וסיכון חייהן בניסיון לחשוף את האמת.

צילום: באדיבות דיסני+ ישראל

האנטומיה של גריי | עונה 19

8 במרץ

סדרת הרפואה המצליחה חוזרת לעונה ה-19 שלה, העונה האחרונה בכיכובה של השחקנית הראשית אלן פומפאו, המגלמת את מרדית' גריי.

צילום: shutterstock