שרה לשעבר, זמרת דתייה וסטדנאפיסט: פורסמה רשימת המשתתפים ברוקדים עם כוכבים

הליהוקים לעונה החדשה של רוקדים עם כוכבים בקשת 12 הסתיימו, ולצד גיה באר גורביץ, נסרין קדרי, דידי הררי, נרקיס ועוד, מצטרפת גם חברת הכנסת לשעבר שפרשה מהחיים הפוליטיים

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/02/23 13:16 ל בשבט התשפג

שרה לשעבר, זמרת דתייה וסטדנאפיסט: פורסמה רשימת המשתתפים ברוקדים עם כוכבים
צילום: יחצ

לרקוד עם פוליטיקאית: לאחר שעזבה את החיים הפוליטיים, חברת הכנסת לשעבר אורלי לוי אבקסיס סוגרת את הנבחרת של העונה החדשה של "רוקדים עם כוכבים". אחרי שפורסם כי הזמרת הדתייה נרקיס לוהקה לתכנית, התפרסמה הרשימה המלאה למי שלוהקו עד כה ויתחרו על תואר הרקדן הטוב ביותר.

נרקיס, דידי הררי והסטנדאפיסט קובי מימון -  רשימת המתחרים המלאה ברוקדים עם כוכבים:

עדי חבשוש, הסטנדאפיסט קובי מימון, גיה באר גורביץ', נסרין קדרי , דנה גרוצקי, עופר שכטר, קים אור אזולאי, ניבר מדר, אלה לי להב, ברק שמיר, דידי הררי, יוגב מלכה, לי בירן, דורון בן דוד, יסמין לוקאץ', נרקיס, שי גל וכעת גם אורלי לוי אבקסיס.

אורלי לוי אבקסיס

אורלי לוי אבקסיס תשתתף ברוקדים עם כוכבים צילום: פלאש 90

נרקיס שומרת נגיעה ולכן לא הסכימה לרקוד עם פרטנר גברי

מי שעוד תשתתף בעונה הקרובה היא הזמרת הדתייה, נרקיס. ההשתתפות של הזמרת בתכנית הריקודים תהיה קצת שונה בגלל מגבלות הדת. נרקיס שומרת נגיעה ולכן לא הסכימה לרקוד עם פרטנר גברי, כפי שעושות כל שאר המתמודדות בתכנית. לכל מתמודדת מוצמד רקדן מקצועי ויחד הם מבצעים ריקודים זוגיים לאורך העונה. בעקבות הוראות ההלכה, למתמודדת הדתייה תוצמד דווקא רקדנית. הפרסום גרר אחריו תגובות רבות מצד דתיים ומסורתיים, שהרימו גבה על בחירה בזמרת דתייה, ופקפקו בהסכמתה של נרקיס.