חתנו של הרב עמאר הוא לא הזמר במסכה: האלתור המרשים של עמליה דואק

אשת התקשורת סיימה את תכניתה "המהדורה הראשונה", והציגה את התכנית "הזמר במסכה" שתשודר בהמשך הערב, אלא שלהפתעתה הופיעה על המסך דמותו של רב | דואק לא התבלבלה ורפי רשף פירגן

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/01/23 21:23 ט בטבת התשפג

חתנו של הרב עמאר הוא לא הזמר במסכה: האלתור המרשים של עמליה דואק
דואק | , צילום: Arie Leib Abrams/Flash90

כל מגיש טלוויזיה או מנחה ברדיו מכין את עצמו לרגע בו ייאלץ לאלתר. הרגע הזה יכול לבוא עם ניתוק של שיחה, מרואיין שלא עונה או שיר שהפסיק להתנגן. היום (ב') הגיע הרגע בו אשת התקשורת עמליה דואק נאלצה לאלתר.

"זה היה מצחיק, ואילתור בהחלט מרשים עמליה"

בסיום "המהדורה הראשונה" שבהגשתה, הציגה דואק את לוח השידורים של "קשת 12" בהמשך הערב. לאחר שדיברה על אייטם שישודר ב"המהדורה המרכזית", אמרה דואק "ואחר כך - הזמר במסכה".

אלא שלהפתעתה במקום צילום מהזמר במסכה הופיעה דמותו של יחזקאל מוצפי, חתנו של הרב שלמה עמאר, שדיבר עם רפי רשף בתכניתו. דואק לא התרגשה, והמשיכה: "זה לא הזמר במסכה, אני מניחה שזה יהיה מישהו מיד אצלך רפי, אז הנה אני מעבירה אליך את השידור", השניים צחקו. רשף פירגן: "זה היה מצחיק, ואילתור בהחלט מרשים עמליה".

דואק שיתפה על החזרה לעבודה

לפני כשלושה חודשים הודיעה דואק כי היא חוזרת לעבודה בחברת החדשות לאחר כמעט חצי שנה  בה הייתה בחופשה לידה. "אני בכיתי. וגם הוא קצת (אבל רק כי יוצאות לו שיניים). ניסיתי להסביר לו שהיום אני הולכת מוקדם וחוזרת מאוחר ושאני עדיין רק שלו. ואז היה עוד קצת בכי (שלי. הוא כבר היה מבסוט עם נשכן בפה), עד שבסוף הצלחתי להיכנס לאוטו ולצאת לנווה אילן. חוזרת הבוקר לאולפן אחרי 5 וחצי חודשים של חופשת לידה. אין לי מושג איך העולמות ישתלבו וקצת מקווה שזה יהיה יותר קל ממה שאני חושבת", שיתפה כתבת חדשות 12.