גופתה התגלתה חודש לפני החתונה | הצצה

בפרק נוסף בתוכנית התחקירים המוכרת פוגש חיים אתגר את בני משפחתה של אבישג פחימה, תלמידת אולפנה לשעבר וסטודנטית במכון לב, שגופתה התגלתה בדירה בירושלים כשארוסה לצדה

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/01/23 13:45 ח בטבת התשפג

גופתה התגלתה חודש לפני החתונה | הצצה
צילום: קשת 12

כמעט שנה עברה מאז התגלתה גופתה של הסטודנטית הצעירה אבישג פחימה בדירה בשכונת קטמונים בירושלים, חודש לפני חתונתה, כשלצידה הארוס שלה, שהיה מבולבל ומתקשה לספר מה אירע לה. בפרק נוסף של התוכנית "חשיפה" שישודר הערב (א'), פוגש איש התקשורת חיים אתגר את בני משפחתה של הצעירה, שמספרים על הטרגדיה שנחתה עליהם כרעם ביום בהיר. 

תחילה בן זוגה נעצר בחשד למעורבות במותה,ֹ אבל תוך חודש שוחרר לאחר שהתברר שתיק החקירה נתקל בקשיים. בעקבות מידע דרמטי שמגיע אליה, משפחת פחימה מחליטה לברר לעומק מה קרה לביתם ומגלה פרטים מטרידים אודות דמותו של מי שאמור היה להיות החתן שלה. במהלך התחקיר, נחשפה המשפחה למחדלים משטרתיים לכאורה בחקירה. אחד מהם ניתן לראות בהצצה מתוך התחקיר, לפיה החוקר הראשי בחקירה מעביר מידע לקרובת משפחתו של החשוד, כך על פי התחקיר. 

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "אנו משתתפים בצער המשפחה על אובדנה, אולם הניסיון לטעון כלפי חוקרים שהפכו כל אבן במטרה להגיע לחקר האמת פסול ואינו ראוי. מרבית הטענות בכתבה ביחס לחקירה - מעוותות או הוצאו מהקשרן. בניגוד לנטען, חקירת המקרה בוצעה ביסודיות תוך מגוון פעולות חקירה במטרה לפענח את נסיבות מותה של המנוחה. כל פעולות החקירה או שיח שנוהל עם מי מהמעורבים, בוצעו לצורך קידום החקירה ומיצויה בלבד ולא מאף סיבה אחרת, הכול בהתאם לשיקול דעת מקצועי וענייני. לא נמסרו פרטים מוכמנים או כאלו שיש בהם לפגוע בחקירה ובתוצאותיה, וככל שיתברר כי הייתה חריגה מהאמור היא תטופל בהתאם".

חשיפה | קשת 12 | אחרי החדשות