מצטרף לגל גדות; השחקן המוערך בהודעה מאוכזבת: "לא אחזור לשחק כסופרמן"

השחקן הנארי קאביל, סופרמן המיתולגי, הודיע לפני פחות מחודשיים על שובו לתפקיד אך כעת נודע לו שהוחלט לוותר עליו. ההודעה מצטרפת לשינויים ביקום הקולנועי DC כמו ההחלטה לגנוז את הסרט "וונדר וומן 3"

מתן ליונס מתן ליונס, חדשות כיפה 15/12/22 14:33 כא בכסלו התשפג

מצטרף לגל גדות; השחקן המוערך בהודעה מאוכזבת: "לא אחזור לשחק כסופרמן"
צילום: shutterstock

המהפכה באולפני DC נמשכת: כזכור, היקום הקולנועי מבית וורנר החליטו לאחרונה ניהול חדש של החברה. בין היתר מונו הבמאים פיטר ספרן וג'יימס גאן, שזכו להצלחה רבה ביקום הקולנועי המתחרה "מארוול" ונקראו להביא את אותה הצלחה אצל המתחרים. רוב הסרטים האחרונים של DC לא הצליחו להיות שוברי קופות, כדוגמת הסרט "וונדר וומן 2" בכיכובה של גל גדות. 

"אני, למרות הכול, לא אחזור לשחק כסופרמן" "

במסגרת המינויים של ההנהלה החדשה ליקום הקולנועי, הוחלט על שורה של שינויים משמעותיים בקאסט השחקנים, היום (ה') נודע לשחקן הנארי קאביל אשר גילם את סופרמן במשך ארבעה סרטים, שהוא לא צפוי לגלם את הדמות האייקונית בסרט החדש שהאולפנים צפויים להוציא בהמשך, זאת למרות שרק חודשיים קודם לכן הודיע קאביל שהוא מסכים לחזור לגלם את התפקיד.

קאביל פרסם הודעה רשמית בעמוד האינסטגרם שלו: "נפגשתי עם המפיקים והחדשות הן רעות לצערי. למרות שהודיעו לי שאחזור באוקטובר, למרות הכול, לא אחזור לשחק כסופרמן." קאביל קיבל את ההחלטה בהבנה וכתב "חילופי משמר זה דבר שקורה ואני מכבד את זה, אני מאחל לג'יימס ופיטר הצלחה בבניית היקום הקולנועי שלהם".

עוד נודע כי את הסרט החדש יביים  ג'יימס גאן אשר הצלחת הסרט "יחידת המתאבדים" רשומה על שמו. 

ההחלטה ביקום הקולנועי DC מצטרפת לשורת החלטות בעקבות שינויים בהנהלת החברה. אחת מהן נוגעת גם לשחקנית הישראלית, גל גדות  שגילמה את וונדר וומן ב-2 הסרטים האחרונים וכעת נודע כי בהפקה החליטו  לגנוז את הסרט "וונדר וומן 3" בכיכובה.

"גל גדות. מאיפה אני בכלל מתחיל? גל היא המתנה הכי גדולה שקיבלתי בכל המסע הזה"

אמש (ד') במאית הסרטים הקודמים, פאטי ג'נקינס אישרה רשמית על כך לעוקביה בטוויטר עם מכתב ארוך בו היא מסבירה את הרקע להחלטה מהצד שלה.

"כשהתחילו תגובות נגד על כך שהסרט השלישי לא קורה, החלו להתפשט סיפורים שקריים שלפיהם אני זו שהרגה אותו או שעזבתי. זה פשוט לא נכון", הסבירה ג'נקינס. "מעולם לא עזבתי. הייתי פתוחה לשקול כל דבר שיבקשו ממני. הבנתי שאין שום דבר שיכולתי לעשות כדי לקדם משהו בזמן הזה. DC כמובן קבורה בשינויים שהם צריכים לעשות, אז אני מבינה שההחלטות האלה קשות כרגע".

גל גדות

גל גדות צילום: Mendy Hechtman/Flash 90

במכתב פירגנה ג'נקינס לכוכבת הסרט: "גל גדות. מאיפה אני בכלל מתחיל? גל היא המתנה הכי גדולה שקיבלתי בכל המסע הזה. חברה אהובה, השראה ואחות. אין מילים שאני יכול להשתמש כדי להעביר כמה היא קסומה. היא ההתגלמות המהלכת של וונדר וומן בחיים האמיתיים ואדם טוב יותר ממה שהעולם יכול לדמיין. אף פעם במיליוני הרגעים שביליתי איתה לא ראיתי משהו. בכל מיליוני הרגעים שביליתי איתה לא ראיתי פחות מזה אפילו פעם אחת. היא מתנה לעולם הזה, ועוד יותר, בשבילי", כתבה ג'נקינס. 

רק לפני שבועיים שיתפה גדות את התרגשותה לקראת החלק השלישי בסדרה בציוץ בטוויטר. "לפני כמה שנים הוכרז שאני הולך לשחק את וונדר וומן. הייתי כל כך אסירת תודה על ההזדמנות לשחק דמות כל כך מדהימה ואייקונית, ויותר מכול - אני אסירת תודה כלפיכם, המעריצים. לא יכולה לחכות לשתף אתכם בפרק הבא שלה", כתבה השחקנית ההוליוודית.