הח"כ לשעבר מש"ס מתפרק מול המצלמות: "זה שינה את כל הבית"

יגאל גואטה, שמשתתף בסיבוב השני של ריאליטי הבישול של קשת 12, סיפר על הרצח של אחיו הבכור בפיגוע בקריית שמונה: "אימא שלי נכנסה לתוך שכול שאין לו סוף"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/12/22 16:56 י בכסלו התשפג

הח"כ לשעבר מש"ס מתפרק מול המצלמות: "זה שינה את כל הבית"
צילום: צילום מסך קשת 12

הסיבוב השני של תוכנית הבישול של קשת 12 נמצאת בעיצומה, האב ובתו, יגאל ושמחה גואטה, כבר נראו על המסך לא פעם, כאשר הוא מגיש את התוכנית "האזרח גואטה" ואילו היא משמשת כדוגמנית מוכרת ואף השתתפה בתוכנית הריאליטי הישרדות של רשת 13. בפרק נוסף שישודר הערב (א'), סיפר חבר הכנסת לשעבר מש"ס על אחיו הבכור שנרצח בפיגוע בקריית שמונה בשנת 1974 כשהיה בן שמונה.

אני מחכה לפסיכולוגית עד היום

"אח שלי ואשתו נרצחו בשנת 1974 בהתקפת מחבלים בקריית שמונה. הייתי בגיל 8 אבל זה עוד לא גיל שאתה ממש מעוצב. אין ספק שזה שינה את כל הבית. זה היה אחי הבכור, בשבילי הוא היה מושא להערצה. אני מחכה לפסיכולוגית עד היום. אף אחד לא דיבר איתי. באופן טבעי נדחקתי הצידה כי אמא שלי נכנסה לתוך שכול שאין לו סוף. זה נורא קשה", שיתף גואטה.

כזכור, בגמר הסיבוב הראשון של התוכנית, זכו ריקי גל וירדן שוהם, בתו של בן זוגה. למקום השני הגיעו רן שריג ודנה ספקטור. משתתפים בין היתר השחקן שלמה בראבא ואחותו מרים, העיתונאית דנה ספקטור ובן זוגה רן שריג וחבר הכנסת מהליכוד מיקי זוהר ורעייתו ימית. 

המטבח המנצח vip | קשת 12 | אחרי החדשות