צפו התכנית ששיגעה את המדינה חוזרת בעונה חדשה | צפו בהצצה

התכנית שכבשה את ישראל בעיצומה של מגפת הקורונה עם נתוני רייטינג גבוהים למדי חוזרת בעונה שלישית וההתרגשות בשיאה | צפו בהצצה

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/11/22 20:58 ד בכסלו התשפג

התכנית ששיגעה את המדינה חוזרת בעונה חדשה | צפו בהצצה
צילום: קשת 12

מי זה? עונה שלישית לתכנית הכי נצפית בישראל שחוזרת בקרוב לעונה חדשה בקשת 12. 18 מהאנשים המוכרים בישראל מוסווים בתחפושות ענק מושקעות, יתחרו על השואו הבימתי הטוב ביותר. עידו רוזנבלום מנחה; צדי צרפתי, אופירה אסייג, שחר חסון וסטטיק ובן אל משמשים כפאנליסטים.

הזמר במסכה היא תוכנית מציאות ישראלית של קשת 12, המבוססת על התוכנית האמריקאית "The Masked Singer" של רשת פוקס, שהיא בעצמה מבוססת על התוכנית הקוריאנית "King of Mask Singer".



בתכנית ארבעה עשר אמנים מפורסמים בעילום שם ובתחפושת מתחרים בתחרות שירה בכל פרק ומבצעים גרסת כיסוי בת 90–120 שניות לשיר מפורסם. רמזים לזהותו של האדם מוצגים לפני כל הופעה באמצעות ראיון מוקלט בו המפורסם, תוך עיוות קולו, מקריין סרטון המציג רמיזות נסתרות למה שאותו מפורסם ידוע בו. כדי לבלבל את חברי הפאנל ואת הצופים, נכללים גם כן דברים שמסיחים את דעתם.

צילום: קשת 12

החברים בפאנל מנסים לשער את זהותו של כל זמר, לאחר הופעתם ולפני ההדחה. הם רשאים גם לשאול שאלות או לבקש מהמנחה להציג רמזים נוספים. לאחר סיום כל ההופעות, הקהל וחברי הפאנל מצביעים עבור הזמר האהוב עליהם באמצעות מכשיר אלקטרוני, והזמר שקיבל את מספר הקולות הנמוך ביותר מסיר את המסכה וחושף את זהותו, ומודח מהתחרות.

כדי לשמור על סודיות זהות המשתתפים ולמנוע הדלפות, הם שוהים באזור מאובטח, נפרד מהקהל ומשאר אנשי ההפקה. בנוסף, ברגע החשיפה עצמו הקהל מוצא מהאולפן, כדי לצמצם ככל האפשר את כמות האנשים שיודעים את זהות המשתתפים.