בזמן שהגברים במונדיאל: הנה סדרות שכיף להעביר איתן את הזמן

טורניר הכדורגל העולמי מוביל לתסכול של מיליוני נשים ברחבי העולם שרוצות גם הן לבהות במסך בחוסר מעש. בדיוק בשבילן ליקטנו את מצעד הסדרות הנשיות הכי טובות בנטפליקס כדי להעביר איתן את הזמן

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 24/11/22 15:02 ל בחשון התשפג

בזמן שהגברים במונדיאל: הנה סדרות שכיף להעביר איתן את הזמן
הרומנטית, צילום: netflix

חודש המונדיאל שהתחיל השבוע בקול תרועה עזה מעסיק גברים רבים שעוקבים, מעודדים, מפצחים ולעיתים טסים כדי להשתתף בחגיגות גביע העולם. אנחנו בעד שוויון מלא כמובן, אבל מה אם את לא מתעניינת במיוחד ב-11 גברים מזיעים שרודפים אחרי כדור? בדיוק בשביל זה ליקטנו עבורך רשימת המלצות חמה של סדרות, כולן מנטפליקס (כי למי יש כוח לחפש) שיתנו לכן אסקפיזם קליל וקיטשי מאותן צווחות בסלון, וכמובן הכי חשוב- תירוץ מושלם לקבל בחזרה את השלט של הטלוויזיה.

הקיטשית- וירג'ין ריבר 

הסדרה מתחילה כאשר מל, אחות יפהיפה מגיעה לעיירה נידחת בארה"ב באישון לילה. הסדרה מתפתחת בתחום הרומנטי עם ג'ק, בעל הבר המקומי כאשר כל פעם הצופה נחשף לעוד פרטים מחייה הקודמים של מל. זו סדרה קלילה מאוד, למי שלא אוהב להתאמץ הרבה בפיענוח מה שהוא רואה, ומחפש דמויות יפות כדי להזדהות עם הצרות שלהם. תהנו!
עונות: 4
ג'אנר: דרמה רומנטית

המתוחכמת- חליפות (suits)

אם אתן בקטע של תככים, אנשים חכמים מאוד וחליפות, זו לגמרי הסדרה בשבילכם. אחד מהלהיטים של נטפליקס, הסדרה עוסקת כולה מתרחשת במשרד עורכי דין גדול בניו-יורק. מייק, צעיר מבריק שעוסק בסחר בסמים נקלע לראיון במשרד עורכי דין ומתקבל בזכות הידע האדיר שלו. הסדרה מתגלגלת עם הארווי, עו"ד קשוח ומלא אמביציה שמאמץ את מייק, דונה המזכירה הג'ינגית ועוד ועוד.
עונות: 9
ג'אנר: דרמה משפטית

המתוקה- בנות גילמור

אם ובתה מתגוררות יחד ומספקות הצצה לחיים בעיירה קטנה ומשפחתית בארצות הברית. האם, לורליי היא דמות צבעונית ומצחיקה שאי אפשר להישאר אדישים אליה, והיחסים עם בתה, רורי והוריה הבורגנים לא יותירו אף עין יבשה. 
עונות: 7
ג'אנר: דרמה קומית

הנשית- עושות כותרות 

שלוש צעירות ניו-יורקיות מהממות ומוכשרות עובדות במגזין אופנה נחשב. הן חרוצות, מצחיקות ושאפתניות. הסדרה מביאה את סיפורו של דור המילניום, באמצעות נשים צעירות שרוצות להגשים את עצמן. אז אם אתן בענייני דייטים, פמיניזם, משפחה, חברות וכמובן בגדיפ יפים, ברקע הקסם של התפוח הגדול, זו הסדרה בשבילכן. 
עונות: 4
ז'אנר: דרמה קומית