מונדיאל בזווית שתבחרו: כך תיראה חווית הצפיה במשחקי הטורניר

תאגיד השידור השיק היום את שידורי מונדיאל 2022. במשך 28 ימי המונדיאל ילווה צוות גדול את שידורי המשחקים ולראשונה הצופים יוכלו לבחור את זוויות הצילום. בתאגיד אומרים כי העלויות זולות משמעותית ביחס למונדיאל הקודם

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/11/22 21:36 כב בחשון התשפג

מונדיאל בזווית שתבחרו: כך תיראה חווית הצפיה במשחקי הטורניר
אולפן המונדיאל בקטאר, צילום: יח"צ כאן

מונדיאל 2022 יוצא לדרך: ביום ראשון הקרוב יחל מונדיאל 2022, אירוע הספורט הגדול בעולם. היום (ד') השיקו בתאגיד השידור הציבורי את שידורי המשחקים וחנכו את האולפן שנבנה במיוחד בדוחא, בירת קטאר. במסיבת העיתונאים לקראת השידורים אומר מפיק השידורים קובי נוסבאום כי התאגיד יכניס סכום שיא מחסויות השידורים.

בטלוויזיה, ברדיו וגם שידור מונגש לעיוורים

במסיבת עיתונאים באצטדיון בלומפילד ביפו, השיק הבוקר תאגיד השידור הישראלי את מבצע שידורי מונדיאל 2022, שישודרו במהלך החודש הקרוב בכאן 11, בכאן רשת ב', במכאן בערבית ובדיגיטל של התאגיד. במסגרת השידורים, ייקחו חלק עשרות שדרים, פרשנים, כתבים ואנשי צוות. 56 משחקים ישודרו בערוץ 'כאן' כששמונה משחקים בשלב הבתים ישודרו גם בערוצים ספורט1 ורשת 13.

הצופים יכולים לבחור את שפת השידור וזווית הצילום

60 משחקים ישודרו בדיגיטל של כאן, באתרהתאגיד וביישומון של כאן, שיכלול פיתוח מיוחד של FIFA המאפשר למשתמשים שליטה בשידורי המונדיאל ואפשרות לבחור את זווית הצילום, הילוכים חוזרים ועיון בסטטיסטיקה מתעדכנת, זאת לצד בחירה בשפת השידור – עברית, ערבית או אנגלית.

גולן יוכפז וצוות המונדיאל לקטאר

גולן יוכפז וצוות המונדיאל לקטאר צילום: רפי דלויה

היום השיק התאגיד את 'כאן BOX' אפליקציית התוכן החדשה לטלוויזיות החכמות, עם אזור מיוחד למונדיאל שיכלול שידורים ישירים של המשחקים, תקצירים, שידורים חוזרים של כל משחקי המונדיאל וקטעי ארכיון.

"השירות המתקדם יינתן חינם וללא פרסומות"

גולן יוכפז, מנכ"ל כאן: "שני הפרויקטים שאנחנו משיקים היום, מצויים בליבת המטרות של תאגיד השידור הישראלי: שידור אירוע הספורט הגדול בעולם במקצועיות הגבוהה ביותר תוכנית וטכנולוגית, ופתיחת שידורי כאן Box, שתמקם את התאגיד בשורה אחת עם ענקיות התוכן והשידור העולמיות, ובהבדל אחד השירות המתקדם יינתן חינם וללא פרסומות"