האקדח של אילה בן גביר מגיע לארץ נהדרת

בתוכנית הסאטירה של קשת 12 לא החמיצו את ההזדמנות ומיהרו להפיק תמונה חדשה של נשות הקואליציה המסתמנת, כמובן, עם האקדח המפורסם של רעיית יו"ר עוצמה יהודית, שלא נשארה חייבת

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 16/11/22 13:17 כב בחשון התשפג

האקדח של אילה בן גביר מגיע לארץ נהדרת
נשות הקואליציה מגיעות לארץ נהדרת, צילום: ליאור בורג

הרשת סערה בתחילת השבוע, כאשר רעיית ראש הממשלה המיועד, שרה נתניהו, אירחה את נשות ראשי הקואליציה העתידית לפגישת גיבוש ראשונה, ואילה בן גביר הגיעה עם אקדח. בפגישה השתתפו גם יפה דרעי, רבקה גולדקנופף וגלית מעוז. האקדח, אותו היא נושאת מטעמי הגנה עצמית, בלט היטב באחת התמונות ולאחר שספגה ביקורות, הגיבה: "גרה בחברון, אמא לשישה מתוקים ונוסעת בכבישים מוכי טרור ונשואה לבעלי שהוא האיש המאוים במדינה, וכן, יש לי אקדח. תתמודדו".

בתוכנית הסאטירה של קשת 12 לא פספסו את ההזדמנות הנהדרת, ומיהרו לחקות את התמונה המפורסמת בה נראות נשות הפוליטיקאים. בדיוק מופתי ובהתאמה מושלמת, העמידו היוצרים את השחקניות אחת ליד השנייה, כך שהצליחו להעתיק את התמונה במלואה, כמובן עם האקדח המפורסם. גיה באר גורביץ' היא אשתו של אבי מעוז, שני כהן היא רעייתו של אריה דרעי, עלמה זק כרגיל מגלמת את שרה נתניהו, תום יער היא אילה בן גביר ורק השחקן אוראל צברי מפר את האיזון הנשי ומגלם את רבקה גולדקנופף, רעייתו של מנהיג יהדות התורה. 

אילה בן גביר והאקדח

אילה בן גביר והאקדח צילום: ללא

אילה בן גביר: שרה, עכשיו אני מתחילה להבין אותך