מיליון דולר: נועה קירל לוהקה לעונה הרביעית של קופה ראשית

הזמרת הצעירה והמצליחה קוטפת תפקיד מפתיע בעונתה הרביעית של קופה ראשית, הסדרה שכבשה את לבבות הישראלים | בשבוע שעבר היא צולמה מבקרת בביתו של הרב איפרגן בנתיבות

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/11/22 14:10 יט בחשון התשפג

מיליון דולר: נועה קירל לוהקה לעונה הרביעית של קופה ראשית
נועה קירל, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

נועה קירל כבר מתכוננת להפקת הענק של האירוויזיון הקרוב בו הי אתייצג את ישראל, ולצד ההכנות היא ממשיכה לקטוף תארים ותפקידים נוספים בקריירה המרשימה שלה. הכוכבת הצעירה הפכה לזמרת הפופ הגדולה ביותר בישראל אי פעם, עם עוד ועוד הופעות בלתי נשכחות ושבירת שיאים בגיל צעיר במיוחד, והיום (א') נודע כי היא לוהקה לתפקיד בסדרה המצליחה 'קופה ראשית'.

ליהוק מפתיע לעונה הרביעית

כאמור, מתפרסם כי נועה קירל לוהקה לשחק בעונה הרביעית של סדרת הקומדיה הישראלית. קופה ראשית, משודרת בכאן 11 ומגוללת באופן סאטירי את חוויית הקניה בסופר הישראלי, סניף רשת "שפע יששכר" ביבנה, כמו את היחסים בין הלקוחות לעובדי הסופר וכן התנהלות העובדים בשגרה.

הסדרה זוכה לאהדה רבה בקרב המבקרים, וגם בקרב הצופים הישראלים שכבר התאהבו בה והביאו את היוצרים ליצור עוד ועוד עונות. הסדרה זכתה בפרס האקדמיה לטלוויזיה לשנת 2020 בקטגוריית "קומדיית המצבים הטובה ביותר".

צדיקה: נועה קירל ביקרה את האדמו"ר מנתיבות

לאחרונה פורסם תיעוד של הזמרת הלאומית בביתו של הרב המקובל יעקב ישראל איפרגן, המכונה 'הרנטגן', לשם הגיעה קירל כדי לקבל ברכה. אולי הברכה שתעזור לה לשבור עוד שיא בלתי יאמן ולזכות השנה בארווויזיון, שם כאמור היא תיייצג את מדינת ישראל.