בינג' אחרי הקלפי בטטות כורסא ומכורים לפוליטיקה? 5 סדרות ליום הבחירות שאתם חייבים לראות

יום החופש שהזדמן לנו באמצע השבוע הוא הזדמנות פז לצפייה ממושכת. אחרי שתבזבזו רבע שעה בקלפי תוכלו להתכרבל מול המסך ולערוך בינג' איכותי, שתאלצו להפסיק ברגע שישדרו את המדגמים

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/10/22 14:44 ו בחשון התשפג

בטטות כורסא ומכורים לפוליטיקה? 5 סדרות ליום הבחירות שאתם חייבים לראות
צילום: netflix

בין אם אתם מצביעים ביום הבחירות ובין אם אתם פיינשמקרים שלא מסוגלים להצביע לאף מפלגה קיימת, עדיין מדובר ביום שבתון חופשי ונחמד שאפשר לנצל גם להשלמת בינג'ים שהבטחתם לעצמכם שתיראו באיזה יום שיהיה לכם זמן, לקראת הבחירות אספנו עבורכם 5 סדרות שעוסקות בפוליטיקה, חלקן הומוריסטיות וחלקן רציניות להחריד, איתן תוכלו להעביר בבטחה את יום הבחירות.   

שלטון הצללים (hot)

הסדרה של הוט שעלתה לשידור לפני כמה שנים עוסקת בפוליטיקה, אבל מזווית מעניינת יותר. הסדרה אמנם מספרת את סיפורם של העוזרים הפרלמנטרים, אך כמו רוב הסדרות הישראליות מדובר בסדרה דרמה-פשע הכוללת תככים, אלימות ואהבות אסורות. הסדרה צולמה במסדרונות הכנסת ויש בה לא מעט הופעות אורח של פוליטיקאים אמתיים כמו איילת שקד וגלעד ארדן. הסדרה גם מתהדרת בכוכבים גדולים הכוללת את אביב אלוש, חן אמסלם, תום אבני, זאב רווח ואפילו נועה קירל.

מותק בול באמצע (כאן 11)

הדרמה הקומית של תאגיד השידור הציבורי שודרה לפני שנתיים ועדיין רלוונטית. הסדרה מביאה את סיפורה של בחורה צעירה ולא מנוסה לקדמת הבמה הפוליטית, אך בניגוד לפולישוק היא לוקחת את האתגר בשני ידיים ומנסה בכל זאת להכניס אידאולוגיה למערכת הרקובה. רוצים לדעת איך הרשות המחוקקת פועלת? זו הזדמנות עבורכם ללמוד זאת בעזרת גדולי השחקנים הקומיים בישראל, הכוללים את: אבי קושניר, קובי מימון, ענת וקסמן, מעיין בלום, קובי פרג' ועוד. 

שומר ראש (נטפליקס)

סדרת הדרמה הבריטית שעלתה גם בנטפליקס מביאה את נבכי הפוליטיקה האנגלית היישר למסך.  כשמזכירת הפנים הבריטית השנויה במחלוקת ג'וליה מונטגיו מוצאת את עצמה מותקפת מכל עבר בשל דעותיה הפוליטיות מגויס דיוויד באד, חייל לשעבר בצבא הבריטי עם הפרעת דחק פוסט טראומתית לשמש כשומר הראש האישי שלה. העובד הזוטר לכאורה נחשף לקשרים ולתסבוכות המרכיבים את עולם הפוליטיקה, אלא שכאן מעורבים אף ארגוני טרור ותחושת סכנה מתמדת. 

בית הקלפים (נטפליקס)

הסדרה האמריקאית בכיכובו של קווין ספייסי מלאה בתככים ומזימות מהסוג הגרוע ביותר, והכל כדי שפוליטיקאי שאפתן - פרנק אנדרווד אותו כאמור מגלם ספייסי, יוכל לממש את שאיפתו ולהפוך לנשיא ארצות הברית. בדרך הוא לא בוחל בשימוש בשום אמצעי, וגם מסביר לנו הצופים תוך שהוא שובר את הקיר הרביעי למה בחר דווקא בדרך הפעולה הזאת. לסדרה שש עונות והיא משודרת בנטפליקס.

צילום: netflix

מנאייכ (כאן 11) 

סדרת המתח המשטרתית של תאגיד השידור הציבורי עדיין ממשיכה לגרוף מחמאות. במסגרת העונה השנייה (שכבר הסתיימה) חוזרים הגיבורים אל מסדרונות מח"ש, שאמורה להגן על הציבור מפני אנשי חוק סוררים, אלא שעד מהרה מתברר שלסוררים הללו- אין מאלפים. השחיתות המשטרתית פושה בכל הדרגים ונקמות אישיות הופכות לאלימות לגיטימית בתוך מערכת פוליטית סבוכה, המתקיימת באזור הדמדומים שבין המשטרה לפרקליטות.