מהר לפני שיגמר: נטפליקס תוריד מהמסך סרטים שלא תרצו לפספס

ענקית הסטרימינג מסירה סרטים אייקונים וסדרות מוכרות וקוראת לכם למהר ולצפות לפני שיגמר. הסדרה הישראלית שמדמה את תהליך הקבלה למוסד וסרט רומנטי תקופתי

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/10/22 17:23 כח בתשרי התשפג

מהר לפני שיגמר: נטפליקס תוריד מהמסך סרטים שלא תרצו לפספס
נטפליקס, צילום: shutterstock

גשמי הסתיו הנפלאים שהפתיעו אותנו בימים האחרונים מבשרים את בוא החורף שיגיע בשעה טובה, והנה הזדמנות מצוינת להתכרבל מתחת לשמיכות עם השלט והסדרה האהובה עליכם. ענקית הסטרימינג נטפליקס מספקת לכם את הרשימה לצפייה מתחת לשמיכה, עם פרסום רשימת התכנים שיוסרו בקרוב, "אנחנו מפנים מקום להמון כותרים חדשים. זה הזמן לצפות בכל הכותרים שעומדים לרדת, לא כדאי לפספס". 

1. עדות שבורה | סרט 

טד קרופורד נחשד בניסיון לרצוח את אשתו, אך משתחרר בגלל סיבה טכנית. עוזר צעיר במשרד התובע המחוזי מחליט לעשות הכול כדי להוכיח שהוא הרוצח. בכיכוב אנתוני הופקינס,ריאן גוסלינג,דייויד סטארטיירן. תאריך אחרון לצפייה: 21 באוקטובר. 

2. המדרשה | סדרה 

איך מתקבלים למוסד? יהודה לוי משחק בדרמה של רשת 13 את תפקיד המדריך לקבוצת אנשים מרקעים שונים שמנסים להתקבל לגוף הביטחון היוקרתי. עם משימות חשאיות, בדיחות מוצלחות חלקית ולוקיישנים מהממים היוצרים אורי לברון ויזהר הר לב הצליחו לעניין גם את העולם באחד התחומים הכי מסקרנים שיש. תאריך אחרון לצפייה: 1 בנובמבר. 

3. אהבה בשחקים | סרט 

סרט אמריקאי ישן משנת 1986 מביא את סיפורו של טייס קרב יהיר שמסתבך בעלילות של רומנטיקה ומלחמה. סרט ההמשך, אהבה בשחקים: מאווריק, יצא לאקרנים לפני מספר חודשים. תאריך אחרון לצפייה: 31 באוקטובר. 

4. עת להרוג | סרט 

עיבוד קולנועי משנת 1996 לרומן מאת ג'ון גרישם משנת 1989 הנושא את אותו השם. סרט משנת שני גברים לבנים אונסים באכזריות ילדה שחורה בעיירה בדרום ארצות הברית. אביה של הילדה חושש שיזוכו ולוקח את החוק לידיו. תאריך אחרון לצפייה: 31 באוקטובר.