שחר חסון ינחה שעשועון טלוויזיה חדש וינסה לאתר את האחוזון העליון של ישראל

בתאגיד השידור הציבורי יעלה בקרוב משחק טלוויזיה שחדש יוצא לחפש  את האנשים באחוזון העליון של ישראל, שיוכלו לזכות בסוף כל משחק בעד מאה אלף שקלים. כמה מילים שנגמרות באות נון יש במילון אבן שושן? כמה אצבעות יש ב- 10 ידיים? 

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 12/10/22 16:08 יז בתשרי התשפג

שחר חסון ינחה שעשועון טלוויזיה חדש וינסה לאתר את האחוזון העליון של ישראל
שחר חסון, צילום: מיכה לובטון, באדיבות כאן 11

כאן 11 מציג "האחוזון העליון" – משחק טלוויזיה חדש בהגשת הקומיקאי שחר חסון: "האחוזון העליון" - משחק טלוויזיה חדש ומסחרר, יוצא לחפש  את האנשים באחוזון העליון של ישראל:  החכמים, המבריקים, חדי המחשבה והמקוריים ביותר, שיוכלו לזכות בסוף כל משחק בעד מאה אלף שקלים. במשחק הזה לא עוזר ידע כללי קלאסי ("מהי בירת מונטנגרו?", למשל), במשחק הזה צריך חשיבה מחוץ לקופסה, תפיסה חזותית וכמותית, היגיון בריא וגם לא מעט היגיון עקום.

את השעשועון מנחה שחר חסון ועבורו זהו פורמט השעשועון הראשון שהוא מנחה בז'אנר זה. בקרב המשתתפים יתארחו בכל פרק אורחים מפתיעים הקשורים לנושאי השאלות, זוכי אולימפיאדות מתמטיקה, מומחים לחידות היגיון ועוד.

צילום: "האחוזון העיליון", באדיבות כאן 11

איך משחקים? 

בכל פרק כל אחד מהמשתתפים יקבל אלף שקלים כדי לשחק. הם יישאלו סדרת שאלות שנבחנו במדגם מייצג של האוכלוסייה, מהקלה ביותר לקשה ביותר, כאשר השאלות נשאלות בדרגת קושי עולה. מהקלה ביותר – עליה ענו 90% מהאוכלוסייה ועד הקשה ביותר עליה ענה רק 1%. מי שיענה נכונה – ימשיך לשחק. מי שיטעה – יודח וכספו ייכנס לקופת הפרס.  האחרון/ים שיישארו ינסו ולענות על שאלת האחוזון העליון, ולזכות בסכום של עד 100 אלף שקלים ובתואר חבר באחוזון העליון.

שאלה לדוגמא: (עליה ענו נכונה 50% מהאוכלוסייה)

לפניכם סדרת מילים:  נבל, יוקר, בוצה, תומך, חורש.

איזו מילה מבין הבאות יכולה להמשיך את הסדרה הזאת? ארוך, מוח, לפתן, ניירת.

24.10, בימי שני, בשעה 21:15 ב- כאן 11 ובדיגיטל