צפו הצצה ראשונה לעונה השנייה של המפקדת: הבנים באים

"המפקדת", הדרמה הקומית המצליחה של כאן 11, המנצחת הגדולה בפרסי האקדמיה, חוזרת לעונה חדשה והפעם עם שלושה טירונים עתודאים. דמויות חדשות ינסו לערער את הסדר הקיים ויאלצו את הגיבורות להתמודד מול יחסי כוחות מורכבים מתמיד

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/10/22 15:12 טז בתשרי התשפג

הצצה ראשונה לעונה השנייה של המפקדת: הבנים באים
המפקדת, צילום: רן מנדלסון , באדיבות כאן 11

העונה השנייה של  "המפקדת", תעלה למסכים ביום רביעי, 19 באוקטובר 2022, ותשודר בימי רביעי וראשון ב-"כאן 11" ובדיגיטל. למחלקה  3 מגיעים טירונים עתודאים ; וגם חייל חשוב מאד ; מ"כ חדש ; סמ"פ חדשה – אז מה כבר יכול להשתבש? בעונה החדשה יככבו לצד אלונה סער גם נועה אסטנג'לוב, כרמל בין, נועם לוגסי, מיכאל זפסוצקי, דור הררי, מיה דגן, אדם גבאי, יואב רוזנברג מיה לנדסמן ורבות נוספות.

סדרת הדרמה הקומית, שיצרו עטרה פריש וניר ברגר, זכתה לאהדה גדולה בקרב הצופים והייתה המנצחת הגדולה של טקס פרסי האקדמיה, בו גרפה 10 פרסים, בהם הדרמה הקומית הטובה ביותר, התסריט, הבימוי, השחקנית הראשית, שחקנית המשנה ועוד.

עלילת העונה החדשה ממשיכה את אירועי העונה הראשונה של מחלקה 3, פלוגת געש. דמויות חדשות ינסו לערער את הסדר הקיים ויאלצו את הגיבורות להתמודד מול יחסי כוחות מורכבים מתמיד, מול האבסורד של המערכת, ומול השאלה הנצחית - מהי מפקדת. במחזור הנוכחי תגיע אל מחלקת הטירונים חבורת עתודאים, שתשנה את הדינמיקה במחלקה ובבסיס ותכתיב סדר צבאי חדש.