שתולה האישה שנשתלה בארגוני זכויות אדם פלשתינים | הצצה

הסדרה שתשודר בקרוב בערוץ 13, מביאה למסך את סיפור הריגול הלא יאמן של אישה שנשתלה בארגוני זכויות אדם התומכים בפלשתינים, עד שהפכה לאשת סודם של העומדים בראשיהם

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/09/22 13:59 כה באלול התשפב

האישה שנשתלה בארגוני זכויות אדם פלשתינים | הצצה
צילום: צילום מסך

הפרשן הסרוג לענייני ערבים של חדשות 13צביקה יחזקאלי, חוזר למסך בסדרת דוקו-דרמה עוצרת נשימה, המביאה למסך את סיפור הריגול הלא יאמן של אישה שנשתלה בארגוני זכויות אדם התומכים בפלשתינים, עד שהפכה לאשת סודם של העומדים בראשיהם, ומי שחשפו בפניה את הקשר שלהם לארגוני הטרור.

צבי יחזקאלי מזהיר: "יבוא הרגע שזה ידמם יותר מדי"

מדי שישי, מתראיין יחזקאלי ברדיו 103FM ומנתח את המצב הביטחוני הקיים ומביע את דעתו על פעולות של גורמי הביטחון נגד הטרור הערבי. על גל הטרור הנוכחי, אמר הפרשן הסרוג בראיון שהתקיים לפני כשבועיים, כי הוא שונה מהגלים הקודמים ומדינת ישראל לא פועלת מספיק נגד הרשות הפלשתינית האחראית למצב הנוכחי.

"אני לא קורא לזה גל טרור, אין שום חדש במה שקורה השבוע, רק בתחילת השבוע אוטובוס הטירונים בבקעה, גם נס גדול, לאחר מכן ירי, לאחר מכן ניסיון הכאת חייל בפטיש ויפו. מה זה אומר? זה אומר שיש אנרגיה שקיימת רק אנחנו לא מכירים בה. כרגע מבחינת הרשות הפלשתינית מאפשרת טרור. הרמטכ"ל אמר את זה גם שבוע שעבר. הרשות עוצמת עיניים כי יש לה אינטרס, מצד אחד בתיאום הבטחוני היא נהנית, מצד שני היא מקבלת שפע של כסף ותקציבים ואישורי עבודה בישראל, ולא נפגעת בכלום כאשר יש טרור, גם לא באים להתחשבן איתה", טען יחזקאלי.

צילום: Yonatan Sindel/Flash90

על ההתנהלות של הממשלה מול גל הטרור הנוכחי אמר יחזקאלי כי "צריך לעצור ולהגיד 'יכול להיות שהמשוואה הזו לא נכונה', אני חושב שהמשוואה שכל עוד הרשות נהנית מהישגים כלכלים ואישורי עבודה, ומהצד השני מוציאה טרור ולא מתחשבים איתה זו טעות. יבוא הרגע שזה ידמם יותר מדי ואז מישהו יגיד, אבל כשאנחנו מדממים לאט לאט אז אתה גורר רגליים ולא מבין את התופעה. לא קוראים לזה גל, הסלמה, טרור ולא אינתיפאדה, קוראים לזה ג'יהאד ואנחנו צריכים להחליט מה אנחנו עושים איתו, מאוד פשוט".