גאווה: שירה האס תגלם כוכבת על ישראלית בסרט של קפטן אמריקה

פסגה חדשה לשחקנית הישראלית המבטיחה שנבחרה לגלם גיבורת על ישראלית בסרט הבא בסדרת 'קפטן אמריקה' של מארוול |

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/09/22 22:48 יד באלול התשפב

גאווה: שירה האס תגלם כוכבת על ישראלית בסרט של קפטן אמריקה
שירה האס, צילום: shutterstock

השחקנית הישראלית שירה האס תגלם גיבורת על ישראלית בסרט הבא בסדרת "קפטן אמריקה" של מארוול. כך נודע הערב (שבת) בכנס D23 המתקיים בקליפורניה.

שמה של גיבור העל: סברה

קפטן אמריקה הוא דמות בדיונית של גיבור-על המופיעה בחוברות הקומיקס ביקום מארוול קומיקס, ומאז שנת 1964 היא עמוד התווך של החברה במשך חמישה עשורים.

קפטן אמריקה

קפטן אמריקה צילום: shutterstock

מהסוכנות הישראלית של האס נמסר כי היא תגלם את סוכנת העל האנושית הראשונה ששירתה במוסד, כששמה בסרט יהיה רות בת שרף, ודמותה כגיבורת על תיקרא "סברה" Sabra.

"תשמעי אותי עכשיו"

ההודעה מהשמחת מגיעה לשחקנית הצעירה והמבטיחה אחרי האובדן של אימה, בגיל 27 בלבד. "בשבועות האחרונים כשהיא הייתה בהוספיס, נאמר לנו שהיא לא מסוגלת לדבר, אבל כן מסוגלת לשמוע. ואני, כשהגרון בגד בי כל פעם שניסיתי להוציא מולה מילה, החלטתי לכתוב לה מכתב ולהקריא לה אותו בפניה כשהיא במיטה. הספקתי לעשות את זה כמה ימים לפני שהיא נפטרה. היא לא ענתה, אבל כולי תקווה ששמעה".

האס הוסיפה כי למרות הכאב העצום והדמעות, היא מרגישה ברת מזל שזכתה לאמא כזאת. "את איתי. תמיד. גם כשהיינו יחד בסלון, צורחות שירים שאנחנו אוהבות ומתפקעות מצחוק, גם כשהיינו רחוקות מרחק יבשות, וגם עכשיו, כשאת פה מולי ולא יכולה לדבר, אבל אני מאמינה שיכולה לשמוע. אז תשמעי אותי עכשיו כשאני אומרת לך, אולי בפעם האחרונה, תודה".