כוכבי קופה ראשית בוחרים: המקצועות שבאמת צריך ללמוד בבית הספר

ספיישל מיוחד של קומדיית המצבים המצליחה: עובדי סופר שפע יששכר ביבנה מברכים את תלמידי ישראל על החזרה ללימודים ובוחרים את המקצועות שבאמת צריכים ללמוד בבתי הספר | צפו

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/08/22 10:33 ג באלול התשפב

כוכבי קופה ראשית בוחרים: המקצועות שבאמת צריך ללמוד בבית הספר
קופה ראשית, צילום: קובי אוזינג׳י

העונה השלישית של קומדיית המצבים המצליחה קופה ראשית מבית תאגיד השידור הציבורי הסתיימה, אבל היוצרים מקפידים לפנק את הקהל שמתגעגע לכוכבה ואנטולי. אחרי מספר ספיישלים מצליחים, לכסוד החזרה ללימודים משחררים בתאגיד מערכון מיוחד עם החברים האהובים מסופר שפע ישככר ביבנה.

צפו בספיישל המלא: 


(באדיבות כאן דיגיטל)

בספיישל החדש, עובדי שפע יששכר סניף יבנה מברכים את ילדי ישראל לרגל תחילת שנת הלימודים ומציעים נושאים שבאמת צריך ללמד בבית הספר. המערכון ישודר ביום רביעי בכאן 11 אחרי מהדורת החדשות.

ראמזי תכיר: החלופה העברית לסופר מרקט ‍‍היא מַרְכּוֹל

ואם כבר לימודים, באקדמיה ללשון תיקנו את קופה ראשית מספר פעמים. באחד הפוסטים הם הסבירו:  אם עד היום התרגלנו לקרוא למקום ממנו אנו רוכשים מצרכים 'סופר', או 'מיני סופר' או 'מינימרקט', האקדמיה ללשון מסבירה כי לא מדובר בעברית תקנית, או בעברית בכלל, ושמה סוף לשגיאה הכאובה. 

בפוסט שפרסמה באינסטגרם הסבירה האקדמיה ללשון: "זה לא "סופר" – זה מרכול זה לא "מיני־סופר" – זו מרכולית‍‍‍, רשומה זו מוקדשת באהבה לעוקב האדוק רמזי עבד רמזי: גם חובב עברית צחה וגם יקיר הענף הקמעונאי. ‍‍‍‍"החלופה העברית לסופרמרקט היא מַרְכּוֹל".