כשהמשודך מתאהב בבחורה הלא נכונה: הצצה ל"ספיד-דייטינג״ של המגזר החרדי

סרט קומדיה חדש על שידוכים בחברה החרדית. מוטי, עוזר של שדכנית בכירה בירושלים, מסתבך כאשר המשודך שלו - תלמיד אשכנזי, והמצטיין של הישיבה, מתאהב בבחורה מזרחית | צפו בטריילר

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/08/22 10:52 א באלול התשפב

כשהמשודך מתאהב בבחורה הלא נכונה: הצצה ל"ספיד-דייטינג״ של המגזר החרדי
"בחורים טובים" , צילום: צילום מסך מתוך הטריילר "בחורים טובים"

סדרות וסרטים על החברה החרדית הפכו לדבר החם על המסכים, כאשר רק בשנים האחרונות החלו לצוץ עוד ועוד סדרות וסרטים בנושא, כמו הסדרות שטיסל, מתיר עגונותריקוד האש והשבאבניקים, והסרטים לעבור את הקיר ולמלא את החלל של הבמאית רמה בורשטיין שי. 

כעת נחשף הטריילר של הסרט שהולך לפתוח לכם את הלב ואת השער לעולם השידוכים הסוער והסוחף של הצעירים, ה״ספיד-דייטינג״ של המגזר החרדי -  הקומדיה החדשה "בחורים טובים", העוסק גם הוא בעלילות החברה החרדית. הסרט מביא את סיפורו של ברוך (מאור שוויצר), תלמיד ישיבה מפוספס שמוצא את עצמו משמש כיד ימינה של מלכי (עירית קפלן), השדכנית מספר אחד במגזר החרדי.

"בחורים טובים"

"בחורים טובים" צילום: צילום מסך מתוך הטריילר "בחורים טובים"

הכל מסתבך כשמוטי מתאהב במזרחית 

כשברוך פוגש במוטי (עמית רהב), אשכנזי ממשפחה טובה ויפה תואר והתלמיד הכי מצטיין בישיבה, מתחיל ברוך להניע אותו לעבר עולם השידוכים. ברוך חשב שמדובר במשימה קלה לשדך לו כלה ראויה אבל הכל מסתבך כשמוטי מתאהב בנחמי (ליאנה עיון), חברתה הטובה של אחותו הקטנה. את הסרט ביים ארז תדמור והוא כולל את סט השחקנים, עמית רהב (כוכב נטפליקס החדש), מאור שוויצר, ליאנה עיון, עירית קפלן, גיא לואל ועוד.  

בחורים טובים

בחורים טובים צילום: צילום מסך מתוך הטריילר "בחורים טובים"

צפו בטריילר של הסרט "בחורים טובים":

את שיר הנושא של הסרט "הולך קדימה" כתב אברהם טל (יחד עם פטריק סבג) שגם הלחין ומבצע את השיר. הסרט "בחורים טובים" יעלה למסכים בבתי הקולנוע ברחבי הארץ החל מה-15 בספטמבר 2022.  בהפצת סרטי יונייטד קינג. על פי רעיון של יקי רייסנר, כתבו ארז תדמור וחווה דיבון, הפיקו רייסדור ויונייטד קינג.