לוחמי גבעתי עולים דרגה ומגיעים לפיקוד: עונה חדשה לסדרה הצבאית

סדרת הרשת של תאגיד השידור הציבורי העוקבת אחר לוחמים בשטח חוזרת לעונה נוספת. הפעם, הלוחמים מתמודדים עם עוד אתגר בשאיפה להיות מפקדים בצה"ל

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 16/08/22 10:22 יט באב התשפב

לוחמי גבעתי עולים דרגה ומגיעים לפיקוד: עונה חדשה לסדרה הצבאית
צילום: באדיבות כאן דיגיטל

מספר חודשים חלפו מאז שודר הפרק האחרון בסדרת הדוקו "לוחמים" של כאן דיגיטל, והשבוע היא צפויה לחזור לכאן דיגיטל בעונה חדשה. סדרת הרשת של כאן דיגיטל שמספרת את סיפור ההתבגרות הישראלי מנקודת מבטם של ארבעה מתגייסים לחטיבת "גבעתי" מהשבוע שלפני הגיוס, דרך הטירונות ושלבי ההכשרה של הקרביים.

צילום: באדיבות כאן דיגיטל

הסדרה, שזכתה בפרס האקדמיה לטלוויזיה לסדרת הרשת הטובה ביותר לשנת 2021, עולה דרגה עם המעבר מהאימונים לפיקוד. ארבעת הגיבורים שהסדרה מלווה את השירות כלוחמים הם: אביתר, הקיבוצניק מהצפון שרוצה להתגייס לנחל; יוסף, בן לעולים מאתיופיה שרגיל לחלוק את החדר שלו עם אחיו וחולם להיות איש עסקים; בנדה, שסימן את הסיירת עוד לפני הגיוס ורן, שמתגייס למסע ערכי במדים. הארבעה, המגיעים מכל קצוות הארץ והקשת החברתית, נפגשים במקום היחיד שיכול לחבר אנשים כל כך שונים. 

צילום: באדיבות כאן דיגיטל

העונה החדשה, אותה מביים גם הפעם תומר לוין, מגיעה לנקודת רתיחה דרמטית כשאביה, רן, יוסף ובנדה מתמודדים עם עוד אתגר בשאיפה להיות מפקדים בצה"ל. כולם רוצים להיות מפקדים, אבל יש פערים שאי אפשר לגשר עליהם ונפילות קשות. לא כולם יצליחו לסיים את הקורס והאכזבות צפויות להיות קשות.

כאן דיגיטל, אחת לשבוע בימי חמישי, החל מיום חמישי הקרוב, 18 באוגוסט 2022.