סיפור סינדרלה: אדם סנדלר ליהק ישראלי לסרט החדש שלו

עידו מוסרי, ששיחק בעבר בסרטיו של השחקן היהודי הצליח התבקש גם עכשיו להצטרף לקאסט של סרט חדש בהפקת נטפליקס, הפעם זו תהיה קומדיית התבגרות | הצילומים כבר החלו בטורנטו

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 08/07/22 12:02 ט בתמוז התשפב

סיפור סינדרלה: אדם סנדלר ליהק ישראלי לסרט החדש שלו
אדם סנדלר, צילום: shutterstock

השחקן עידו מוסרי, מי שידוע בעיקר כקול שעומד מאחורי הדמות "בובספוג" ולאחורנה נמצא כל הזמן על המסך בזכות תפקידיו בסדרה "היהודים באים" הודיע היום (ו') כי השחקן היהודי אמריקאי המצליח אדם סנדלר, ליהק אותו לסרטו החדש.

הפעם זה יקרה בקומדיית ההתבגרות You are So Not Invited to My Bat Mitzvah, המבוססת על רב המכר של פיונה רוזנבלום, וצילומיה מתרחשים בימים אלה בטורונטו. וכמו כל סרטיו האחרונים של סנדלר, ההפקה החדשה מיוצרת עבור נטפליקס.

נזכיר כי בעבר השחקן בזכה בתפקיד מרכזי בסרט האמריקאי "אל תתעסקו עם הזוהן" לצד אדם סנדלר, וכי הפעם הזאת לא תהיה הראשונה. הסרט אז עסק בחייל ישראלי שמנסה להצליח בחו"ל (סנדלר)  והוא גילם את הסוחר אורי שולמסון,  “כשאתה עולה כל כך גבוה, אתה שוכח שיש ירידה, וזה קשה מאוד”, מספר מוסרי. בראיון לידיעות לפני שנה הוא סיפר על החוויה: “מסט של 90 מיליון דולר, עם כיסא שעליו רקום השם שלי ליד אדם סנדלר ורוב שניידר, עם רכב, טריילר ובית מפואר – חזרתי לישראל ושיחקתי ב’עוץ לי גוץ לי' בכל מיני חורים בארץ. זה גרם לי למשבר קשה. היו לי כמה שנים קשות מבחינה אישית".

באותו ראיון הוא גם סיפר על הסיכוי לזוהן 2: “יש רצון, קודם כל מהמעריצים, בטח בארץ. זה נחשב לחצי סרט ישראלי, יש בו הרבה שחקנים ישראלים, כמו יוסי מרשק, והפסקול שלו כולל שירים של הדג נחש. יש רצון לסרט המשך גם בקרב מפיקים, אבל זה עדיין לא משהו שאני יכול לתת לך עליו סקופ, אלא רק בגדר מחשבות”.