הצצה נדירה: יצחק אברג'יל מדבר מהכלא | צפו

יצחק אברג'יל כפי שמעולם לא ראינו: העבריין המורשע פותח את הלב מול עדי מאירי וטל ברדה יוצרות דוקו הפשע "תיק 512" שישודר בכאן 11 | "הפשע בהתחלה היה אצלי אידיאולוגיה, דרך חיים שהאמנתי בה, אבל זה כבר לא אני"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/06/22 16:59 כט בסיון התשפב

הצצה נדירה: יצחק אברג'יל מדבר מהכלא | צפו
צילום: כאן 11

לאחר 15 שנות חקירה, מבצע מודיעיני חוצה יבשות, עשרות חשודים ו-6 עדי מדינה, היום (ג') נגזר דינו של יצחק אברגי'ל, כשלראשונה מורשע בישראל ראש ארגון פשע בעבירת רצח. "תיק 512" שוטח את המסע הארוך שעשה אברג'יל והגיע אל סיומו.

צפו בדברים של אברג'יל:

עדי מאירי וטל ברדה, מביאות את סיפורו האישי, חושפות את המאבק האכזרי שהתנהל מתחת ומעל לפני השטח על השליטה בארגוני הפשע בישראל, מאבק שגבה קורבנות תמימים, וגם הצצה לקרב היצרי בין אברג'יל לתובע ניסים מרום שנשבע להרשיע ולהכניס את אברג'יל לכלא, גם אם הדבר כרוך במחיר הכי כבד, חייו וחיי משפחתו.

באופן בלעדי ונדיר, אברג'יל שכלוא באגף השמור בכלא, מספר למאירי וברדה, יוצרות הדוקו "תיק 512", את סיפורו ואת גרסתו לאירועים שבהם הוא הורשע: "הפשע בהתחלה היה אצלי אידיאולוגיה, דרך חיים שהאמנתי בה, שמי שמלשין צריך למות. כמה שתלכי קיצוני, תכפילי את זה פי כמה שאת רוצה. אבל זה כבר לא אני. בין הדמות שמצטיירת בחוץ ליצחק אברג'יל לביני, עולם ומלואו. אני שונא את יצחק אברג'יל, את לא מבינה? אני שונא את הדמות הזאת שיצרו בכלל, זה לא אני, זה כדור שלג שהתגלגל, יצא מכלל שליטה, אין עליו שליטה".

תיק 512 ישודר בשלושה חלקים: 28.6, 29.6, 30.6 בשעה 21:15, כאן 11