"ריקוד האש" הגיעה לסיומה ועידו ברטל נפרד

הסדרה המצליחה של yes אותה יצרה רמה בורשטיין הגיעה לסיומה עם שידור הפרק האחרון, והשחקן שמגלם את בנו הקטן של האדמו"ר בקהילה החסידית על שפת הכנרת נפרד, "תודה לכל העוסקים במלאכה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/06/22 12:52 יד בסיון התשפב

"ריקוד האש" הגיעה לסיומה ועידו ברטל נפרד
יהודה לוי בסדרה ריקוד האש, צילום: שלמה גלבר

הפרק השמיני והאחרון של הדרמה הישראלית "ריקוד האש" שודר אתמול (א') ב-yes, והשחקן עידו ברטל נפרד. "היה מיוחד ואחר ועמוק ויפה ובוער", הוא כתב בפוסט שהעלה בחשבון האינסטגרם שלו והתייחס גם לתסריטאית והבמאית רמה בורשטיין, שזו לה סדרת טלוויזיה ראשונה אחרי שני סרטים מצליחים שגרפו פרסים, "למלא את החלל" ו"לעבור את הקיר". 

"תודה לך רמה בורשטיין על יצירה מיוחדת במינה, ותודה לכל העוסקים במלאכה", הוסיף ברטל וצירף תמונות בהן הוא מגלם את בנו הקטן של האדמו"ר מפאיירסלוב, אחיו של הרב נתן, "הרב של הנשים", אותו משחק בכישרון רב יהודה לוי. במרכז העלילה מובא סיפורו וניסיון ההתמודדות שלו מול פייגי, נערה בת 17, אותה הוא מציל מנסיון התאבדות.

בראיון שהעניק לפנאי פלוס עם צאת הסדרה, סיפר ברטל על המפגש עם העולם החרדי ואמר, "מעולם לא הייתה לי דעה שלילית על המגזר, אבל למדתי עליו הרבה". בראיון הוא גם התייחס לשידוכים, הדרך החרדית הנפוצה להתחתן ואמר: "שידוכים זה קשוח, לא ידוע אם הייתי מסכים. יכול להיות שכן אבל זה לא בהכרח יעבוד וזו נראית לי בעיה. דייט ראשון אתה תעשה לפני שאתה פוסל את זה, אבל לחיות חיים שלמים עם מישהו? בתור גרוש זה לא פשוט, זה לא קל. אז יכול להיות שהייתי מסכים לקונספט, לא בטוח שהייתי מצליח לחיות אותו".