הכרישים משקיעים חצי מיליון: מי החרדי שפיתח אש שמותרת ביום טוב?

בפרומו מסתורי לתוכנית "הכרישים" מציג בחור חרדי המצאה של להבה מותרת לשימוש ביום טוב שאמורה לשנות את כל עולם שמירת הההלכה כפי שאנו מכירים אותו | צפו בהצצה לפרק

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 30/05/22 19:47 כט באייר התשפב

הכרישים משקיעים חצי מיליון: מי החרדי שפיתח אש שמותרת ביום טוב?
ממציא "להבית", צילום: צילום מסך קשת 12

תוכנית הטלוויזיה "הכרישים" משודרת בהצלחה כבר שתי עונות בקשת 12 ולאחר עונה מוצלחת במיוחד מבחינת השקעות כמו משאבת ההנקה של "אנבלה", משחק המחשב "warrior Rise to glory" ו-"Drop", חוזרת "הכרישים" לעונה שלישית, עם מיזמים מפתיעים שישנו את חיי היום-יום של כולנו עם השקעות מבטיחות ובייחוד השקעה אחת ששברה את כל השיאים חמישה מיליון שקלים שאחד הכרישים השקיע באחד המיזמים. 

בהצצה לפרק הערב ניתן לראות כי יזם חרדי, הגה להבה המותרת לשימוש ביום-טוב, והמשקיעים לא נשארים אדישים, כאשר כל אחד רוצה לקחת חלק בהמצאה תמורת סכום דמיוני של חצי מיליון שקלים.

אל הכרישים הוותיקים והאהובים, יסמין לוקץ', זהר לבקוביץ', אורן דוברונסקי ודובי פרנסס, הצטרף השנה כריש חדש - אמיר איל, הבעלים של קבוצת ההשקעות "אינפיניטי", איש השקעות ויזם עסקי, מבכירי שוק ההון בישראל ומומחה פיננסי בינלאומי. 

גם העונה, הכרישים יגשימו או ינפצו את חלומם של יזמים, המבקשים מהם להשקיע ברעיונות עסקיים. אם הם ימצאו מיזם שהם מאמינים בו, הכרישים ישקיעו בו מכספם הפרטי.  מאות יזמים נלהבים הגיעו לעונה החדשה וההשקעות כאמור, שוברות את כל השיאים.