הסדרה "ארתור" חוזרת למסך עם הצצה לעתיד החבורה בשתי עונות אחרונות

סדרת הילדים המצוירת שירדה מהמסך אחרי עשרות עונות מוצלחות חוזרת בBIGI ובBIGI בפטרנר tv עם פרקים חדשים, והפעם, הצופה יוכל לגלות מה קרה עם החבורה הצבעונית אחרי 20 שנה

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/05/22 11:00 ח באייר התשפב

הסדרה "ארתור" חוזרת למסך עם הצצה לעתיד החבורה בשתי עונות אחרונות
צילום: באדיבות ערוץ הילדים

לפני חודשיים שודר הפרק האחרון של סדרת הילדים המצוירת "ארתור", שזכתה ארבע בפעמים בפרס האמי היוקרתי. הסדרה, שנחשבת לאחת מסדרות הטלוויזיה לילדים האהובות ביותר וגם החינוכיות ביותר בארצות הברית, חגגה 25 שנות שידור. 

אולם, הבוקר (ב') מתברר כי גם לאחר עשרות שנים הסדרה המצוירת עדיין יכולה להפתיע עם שידור של שתי עונות נוספות, חדשות ובהחלט גם אחרונות. שתי העונות ישודרו בערוץ הילדים ב-BIGI ו BIG-I בפרטנר tv החל מה-15 במאי. למקרה ששכחתם את קורותיו של השנבוב בן ה-8, תוכלו להינות ממרתון צפייה של ספיישל "ארתור", עם כל העונות והפרקים ששודרו עד כה. 

הסדרה זכתה להערכה רבה ואף זכתה ארבע פעמים בפרס האמי היוקרתי. לפני כשנתיים וחצי עלתה הסדרה לכותרות כאשר דמותו של מר עכבר, המחנך של ארתור בבית הספר, יצא מהארון והתחתן עם בן זוגו. זו הייתה הפעם הראשונה בה הוצג הנושא הלהט"בי בסדרה, וגם מהפעמים הראשונות בטלוויזיה לילדים בכלל. בעונות החדשות ארתור וחבריו מבלים בשנתם האחרונה בכיתה ד'. בנוסף נזכה להצצה קצרה לעתיד של החבורה, איך הם ייראו בעוד 20 שנה? ואיזו קריירה ארתור יבחר לעצמו? 

https://youtu.be/j40YC5d6RzA