5 הסדרות הישראליות שגרמו לנו גאווה בנטפליקס

בשנים האחרונות ישראלים רבים כובשים את ענקית הסטרימינג ומגיעים להישגים מרשימים. העולם כבר התאהב באקשן ישראלי משובח ואנחנו זוכים ליהנות מגאווה בינלאומית. לכבוד חגיגות יום העצמאות של ישראל אנחנו גאים להציג לכם את התכנים הנבחרים תוצרת הארץ

חדשות כיפה הדרת פכטר, חדשות כיפה 04/05/22 09:29 ג באייר התשפב

5 הסדרות הישראליות שגרמו לנו גאווה בנטפליקס
נטפליקס, גאווה ישראלית , צילום: shutterstock

1. בשבילה גיבורים עפים 

אם לא ראיתם עד עכשיו אתם פשוט חייבים. הדרמה הזו מציגה ארבעה חברים לפלוגה שנפרדו בשל ריב. כל אחד מהם סוחב טראומה ממלחמת לבנון השנייה. ביחד הם יוצאים למסע לקולומביה למצוא את חברתם יעלי (נינט טייב) שכביכול נהרגה שם בתאונת דרכים, אך נצפתה שנים לאחר מכן על ידי צלם. למרות ההבדלים הסוציו-אקונומיים והדתיים ביניהם, הארבעה מתאגדים כדי לברר מה קרה לה.

2. אתר הצלילה בים האדום

אנחנו אף פעם לא מתנגדים לראות את כריס אוונס עונד שרשרת מגן דוד. כריס משחק סוכן שבא להבריח פליטים מאתיופיה לחוף מבטחים. הסרט בבימויו של גידי רף, מבוסס של מה שהיה לאחד מהמבצעים הכי יצירתיים ומעניינים של המוסד, בו הם הקימו אתר נופש כסיפור כיסוי למבצע עליית יהודים מאתיופיה. אז אמנם בסרט לא נותנים הרבה קרדיט למוסד וקווי הסיפור מתעממים, אבל אנחנו נסלח לעת עתה.

3. המדרשה

איך מתקבלים למוסד? יהודה לוי משחק בדרמה של רשת 13 את תפקיד המדריך לקבוצת אנשים מרקעים שונים שמנסים להתקבל לגוף הביטחון היוקרתי. עם משימות חשאיות, בדיחות מוצלחות חלקית ולוקיישנים מהממים היוצרים אורי לברון ויזהר הר לב הצליחו לעניין גם את העולם באחד התחומים הכי מסקרנים שיש. אנחנו נהנננו. 

4. שטיסל 

סדרת הדרמה הישראלית הצליחה לכבוש את לבו של כמעט כל צופה בארץ ובעולם. בעדינות וברוך מביאים היוצרים אורי אלון ויהונתן אינדורסקי את סיפורה של משפחה חרדית מירושלים, משפחת שטיסל. הקהל נחשף לעולם האותנטי של עקיבא, הצייר החולמני ואביו המבוגר אותו מגלם דבל'ה גליקמן האגדי. 

5. פאודה

איך אפשר שלא לסיים עם הסדרה פאודה? שזכתה להצלחה בינלאומית מסחררת. מסתבר שכולם רוצים להרגיש טיפה את המרדף הקטלני ומלא האקשן של מסתערבים ישראלים בשטח האויב. דורון (ליאור רז) מוביל את הצוות בין הגבול הדק של נקמה וצדק, מטרה לאומית ודחפים אישיים. סדרה מעולה שהובילה לפרויקט נוסף של רז בשיתוף אבי יששכרוף - פגע וברח – סדרה על גבר שמנסה לחשוף את האמת מאחורי המוות הפתאומי של אשתו.

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן