גם רבנות וגם אומנות דרמה קומית חדשה מספרת על קורותיה של מקהלת הרבנות הצבאית

הרבנות הצבאית היא לא בדיוק מה שחשבתם. היא הרבה יותר. סדרה חדשה של תאגיד השידור מגוללת את קורותיה של מקהלת הרבנות בבסיס צבאי הזוי במיוחד. בין ברירת אורז לטיהור גופות, עומדים לעבור חברי המקהלה מסע התבגרות מצחיק, נוגע ללב ומרגש במיוחד

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/04/22 17:34 כד בניסן התשפב

דרמה קומית חדשה מספרת על קורותיה של מקהלת הרבנות הצבאית
צילום: רן מנדלסון

אחרי "שעת נעילה" שתיארה את הלוחמים בשדה הקרב, מגיעה למסכים סדרה נוספת שתתאר את מה שעובר על חיילינו מאחורי הקלעים והתמודדותם על השירות הצבאי על שלל דרישותיו, אלא שהפעם אלו דווקא החיילים הפרופילניקים ממקהלת הרבנות הצבאית שזוכים להגיע אל המסך ולספר את סיפורם ומסע התבגרותם באופן שגם ירגש אתכם וגם יקרע אתכם מצחוק.

"שישו ושמחו", סדרת המקור החדשה של כאן 11 מספרת את סיפורו של נחומי, חייל דתי ותמים, שמשרת במקהלת הרבנות הצבאית. חלומו להיות הסולן של המקהלה עומד להתגשם, אבל אז מוצנח במקומו סולן אחר, דודי, כוכב היוטיוב החרדי. נחומי המדוכא רוצה לעזוב את המקהלה, אבל הרב הצבאי הראשי, גיבור ישראל עם שתי ידיים ביוניות, לא מוכן לשחרר אותו.

דווקא מהמקום הכי נמוך, נחומי מגלה את עצמו מחדש. בין לבין נחומי מתאהב, מתמודד עם המשקל, מנסה להרשים את החיילת הכי יפה בבסיס ובעיקר מתבגר ומוצא את עצמו. הסדרה תשודר החל מה- 16 במאי, יום שני בשעה 21:15, ב- כאן 11 ובדיגיטל.

צילום: איציק פורטל, כאן 11

עלילת הסדרה מתרחשת אי שם בארץ, בבסיס הכי לא צבאי בצה"ל. בין בוררי אורז, מטהרי גופות וקושרי ציציות, מקהלת בנים המונה 6 חיילים מתוקים שאולי רוצים מאוד אבל מתקשים לבצע ולספק את הסחורה, ומתמודדים עם השביזות, הרצון להוכיח את עצמך והדרישות המופרכות וההזויות של המפקדים, במיוחד הרב הצבאי שחושב שהוא הכהן הגדול.

צילום: איציק פורטל, כאן 11

בקאסט מפואר ומורעל במיוחד: נוה צור, אקי אבני, נתן דטנר, דניאל מורשת, אלי גורנשטיין, בן יוסיפוביץ', אסף הרץ, יסמין עיון, לירון בן שלוש, אלברט אילוז, תמוז לוי, עילי צ'פמן, עידו מוסרי ורבים נוספים.

צפו בפרומו המבטיח והמשעשע במיוחד:

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן