לא עוד שיתוף סיסמאות: המאבק הבא של נטפליקס שיפגע גם בכם

גם אתם נהנים מחשבון הנטפליקס של השכנה או הדוד בלי לשלם? לא עוד. הצעד הבא של ענקית הצפייה מכוון בדיוק נגד כל אותם משתפי הסיסמאות, ובקרוב, הם יצטרכו לשלם יותר בעבור "משתתפי משנה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/04/22 15:00 כג בניסן התשפב

לא עוד שיתוף סיסמאות: המאבק הבא של נטפליקס שיפגע גם בכם
צילום: shutterstock

רק לאחרונה הודיעה ענקית הסטרימינג, נטפליקס, על צניחה במניותיה עקב ירידה חדה במספר המנויים. המהלך הבא שלה ללא ספק עלול להחמיר את המגמה. המנכ"ל, ריד הייסטינגס, הודיע על פתיחת חזית מול משתפי הסיסמאות, והכריז כי בחברה עובדים על מנגנון שנועד להשתלט על התופעה בה משתמש אחד מספק תוכן לעוד רבים שנשענים עליו. 

על פי דיווח של CNBC, החברה תחייב את החשבונות המשתפים בתשלום נוסף, זאת בניגוד להנחה כי מי חשבון שמאפשר כניסה לכמות רבה של משתמשים יוקפא. נטפליקס מתכוונת לאתר את אותם החשבונות, זאת על ידי בחינה של שימוש בחשבון מחוץ לבית של החשבון המרכזי, ובכך תחייב אותו בתשלום נוסף, לא לפני מתן התראה. בכך למעשה, החברה מחייבת בתשלום גם את "משתמשי המשנה", ועל פי ניסוי של הפרויקט במדינות דרום אמריקה, משתמשים משתפים יאלצו לשלם בממוצע עוד עשרה שקלים בחודש. 

השדרוג הבא יקל עליכם לבחור במה לצפות 

בנוסף, ענקית הווידאו משיקה מרכז קטגוריות חדש בתפריט הטלוויזיה, זאת כדי ש"המנויים ברחבי העולם יוכלו למצוא בקלות את הז'אנרים האהובים עליהם ולגלות קטגוריות חדשות של סרטים, סדרות ומבצעים, הכל במקום אחד". 

מעתה ניתן למצוא את המרכז הזה בתפריט השמאלי בפרופיל, שם יראו המנויים את 3 הקטגוריות המובילות המותאמות אישית שלהם על סמך מה שהם אוהבים לצפות בקביעות. החוויה החדשה הזו תכלול גם קולקציות שנאספו כדי לחגוג חגים מקומיים כמו יום כדור הארץ או יום האישה הבינלאומי, כמו גם קטגוריות פופולריות ברחבי העולם כמו אנימה, דרמה וילדים ומשפחה כשיש מצב רוח למשהו אחר. מדובר על גרסה דינמית יותר של שורת הקטגוריות הישנה, המותאמת לטעם של המנוי והופכת את "מציאת מה לצפות" לפשוטה יותר.

שדרוג שיקל עליכם במה לצפות

שדרוג שיקל עליכם במה לצפות צילום: netflix