סדרה חדשה של כאן חינוכית בודקת למה זה טוב לפחד

צמד כוכבי הילדים אודי ואביעד ("המחלקה לחפצים מיוחדים") יוצאים למסע ובודקים מה הצד החיובי של מה שאנחנו תופסים כשלילי. פרקים קצרים שמתאימים בדיוק לילדים

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/03/22 08:24 יח באדר ב'

סדרה חדשה של כאן חינוכית בודקת למה זה טוב לפחד
צילום: באדיבות כאן חינוכית

"למה זה טוב" היא תוכנית דוקומנטרית חדשה של כאן חינוכית, שמעלה שאלות חשובות על החיים ומסתכלת עליהם מנקודת מבט רחבה. את התוכנית מובילים צמד כוכבי הילדים אודי ואביעד, כאשר בכל פרק הם חוקרים נושא שנתפס כשלילי ובודקים האם יש בו גם יתרונות. נושאים לדוגמא כמו: למה זה טוב לפחד? ; למה זה טוב להיות שונה? ; למה זה טוב להיות תחרותי? ; למה זה טוב מסכים? ; למה זה טוב לשבור את החוקים? ועוד.

את התשובות לשאלות שהעלו הם מקבלים דרך מפגשים דוקומנטריים עם ילדים ומבוגרים העוסקים בתחומים שונים. בנוסף, בכל פרק יהיו מערכונים קצרים, ניסויים חברתיים, משחקים אינטראקטיביים עם הצופים וקטעי אנימציה מופרעים שיעזרו לקדם אותם לקבל תשובות בהקשר לנושא שנחקר.

צילום: מיכה לובטון

מטרת התוכנית היא להקנות לצופים כישורי חיים והעצמה, לפתח יכולות לבחון דברים מנקודות מבט שונות ולהניע אותם לפעולה. הכל נעשה בסגנון הייחודי של אודי ואביעד עם המון הומור, חכמה וסקרנות. התוכנית, אשר לה 20 פרקים שכל אחד נמשך מהם 15 דקות, תשודר החל מה-24 במרץ, בימי חמישי, בשעה 16:00 ב- כאן חינוכית ובדיגיטל.