"נער דיכאוני ולא מוכר": הסדרה "שנות הירח" על חייו של אביב גפן תעלה בחודש הבא

הזמר והיוצר עדכן כי הסדרה החדשה עליה עבד במשך תקופה ארוכה, תעלה לשידור ב-10 למרץ. את גפן יגלם המשורר הצעיר נח אנגלהרד, ואת נורית ויהונתן גפן, הוריו של אביב, מגלמים אסנת פישמן ונירו לוי

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/02/22 13:09 כג באדר א'

"נער דיכאוני ולא מוכר": הסדרה "שנות הירח" על חייו של אביב גפן תעלה בחודש הבא
אביב גפן, צילום: Tomer Neuberg/FLASH90

אביב גפן פרץ לחיינו בשנת 1992 עם האלבום "זה רק אור הירח", שסחף דור שלם ועסק בשלל נושאים שעד אז מיעטו לדבר עליהם: התבגרות בבית נטול אהבה עם הורים אגואיסטים, התנגדות לצבא ומלחמות, דיכאונות, אכזבה מהמציאות, ומנגד עסק גם באופטימיות ותקווה לעולם טוב יותר. לפני כחצי במהלך הופעה של גפן, בוצעה הקרנת הבכורה לטריילר של "שנות הירח" - הסדרה שיצר וכתב יחד עם הבמאי אוהד פרח על חייו, צפויה לעלות לשידור ב-HOT ב-10 למרץ.

האירועים המוצגים בסדרה מבוססים על חייו האישיים של הזמר והיוצר

כל האירועים המוצגים בסדרה מבוססים על חייו האישיים של הזמר והיוצר, מאז ימיו כנער דיכאוני ולא מוכר, שמפלס את דרכו אל עולם המוסיקה ולא מתייאש מכישלונות, ועד לימיו ככוכב בלתי מעורער. בסדרה מוצגת הופעתו של גפן בעצרת השלום ב-1995, שם צעק מול קהל של אלפים את המשפט "כן לשלום, לא לאלימות". בסיום העצרת נרצח ראש הממשלה דאז, יצחק רבין ז"ל.

"שנות הירח" מסופרת מנקודת מבטו של גפן הצעיר, אותו מגלם המשורר נח אנגלהרד. את נורית ויהונתן גפן, הוריו של אביב, מגלמים אסנת פישמן ונירו לוי, ואת תפקיד אחותו שירה משחקת השחקנית אלישבע וייל. אילנה ברקוביץ', אשתו לשעבר של גפן, מגולמת על ידי גילי איצקוביץ'.