בבית עם השוקו: נטפליקס פרסמה את רשימת הסרטים שיעלו בפברואר

ינואר דוהר לסיומו, ונטפליקס כמיטב המסורת מפרסמת את הסרטים והסדרות שיעלו לשרת הסטרימינג שלה במהלך חודש פברואר. ברשימה שפורסמה - החברה הכי טובה שלי אנה פרנק, סלנדרמן והמנסרים מטקסס

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/01/22 13:30 כה בשבט התשפב

בבית עם השוקו: נטפליקס פרסמה את רשימת הסרטים שיעלו בפברואר
צילום: צילום מסך "החברה הכי טובה שלי, אנה פרנק"

קר בחוץ? חם בבית מול סרט טוב. נטפליקס פתחה את 2022 בסערה, ולקראת פברואר פרסמה את שלל הסדרות והסרטים שיעלו לשרת הסטרימינג שלה בחודש הקרוב. יש למה לצפות.

1. החברה הכי טובה שלי, אנה פרנק

ביומו הראשון של פברואר יעלה סרט בהפקה הולנדית ובניצוחו של הבמאי בן סומבוחארט. הסרט מבוסס על זכרונותיה של חנה/הנלי גוסלר, שהייתה חברתה הקרובה של אנה פרנק. את שתי החברות מגלמות אייקו בימסטרבור וג׳וזפין ארנדסן, בתקופה בה משפחת פרנק שהתה בהולנד ועד שנלכדה בידי הנאצים הארורים. סיפור החברות מתחיל באמסטרדם תחת הכיבוש הנאצי ומסתיים במפגש מצמרר במחנה ריכוז.

2. איך לגדל גיבור-על - עונה 2

הפעם סדרה שתעלה ב-1 לפברואר. ניקול ממשיכה לגדל את דיון, בנה גיבור-העל, שמגלה דברים נוספים וממרתקים על הכוחות שלו. דיון אומנם הולך ומתחזק – אבל סכנה גדולה קרובה מתמיד.

3. קיד והטבעות הקוסמיות - עונה 3

סדרה נוספת, הפעם מתאימה לילדים ומשפחות, תעלה ב-3.2. החלום של קיד מתגשם: גיבורי השכונה הופכים לגיבורים עולמיים. תהיו בטוחים שדבר לא חסר בהרפתקה המדהימה הזאת.

הרשימה המלאה: