פיינליסט העונה הראשונה של נינג'ה ישראל: "חזרתי בתשובה, אבא התגלה אליי"

אורי סוחרניקוב, פיינליסט העונה הראשונה של תכנית המציאות נינג'ה ישראל, שב לטלוויזיה במוצאי השבת, ומגלה שעבר שינוי משמעותי: "חוויתי סוג של בדידות ואני לא רגיל להיות לבד, ואז ראיתי סרטונים של דת וזה דיבר אלי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/01/22 12:44 יב בשבט התשפב

פיינליסט העונה הראשונה של נינג'ה ישראל: "חזרתי בתשובה, אבא התגלה אליי"
אורי סוחרניקוב, צילום: קשת 12

"נינג'ה ישראל", תוכנית הריאליטי הישראלית שמשודרת ב"קשת 12", הציגה במהלך שתי עונותיה הראשונות מגוון מתמודדים מעניינים. אחד מהם הוא אורי סוחרניקוב, פיינליסט העונה הראשונה.

במוצאי השבת הקרובה הוא יחזור למסך הקטן, אך אם אתם מצופי התכנית האדוקים, מולכם יופיע אורי אחר. "בעונה הראשונה הגעתי אורי אחד והיום אני אורי בן אדם אחר לחלוטין. חזרתי בתשובה", מעיד על עצמו סוחרניקוב. "חוויתי סוג של בדידות ואני לא רגיל להיות לבד, ואז ראיתי סרטונים של דת וזה דיבר אלי. אבא התגלה אלי ואני לא מתבייש להגיד את זה".

התכנית מציגה מספר רב של מתמודדים המנסים להשלים מסלול מכשולים עם דרגת קושי עולה. בשנים בהן משודרת התוכנית בעולם רק מספר מצומצם של מתמודדים צלחו את המסלול הסופי, כשבסופו של דבר הזוכה הגדול בסוף כל עונה עשוי לזכות בפרס כספי. מנחי התוכנית הם אסי עזר ורותם סלע, ויחד איתם משדרים צוות הפרשנים ניב רסקין וירדן ג'רבי, בשתי העונות הראשונות לצד רסקין ישבה רותם ישראל.