צפו פרשת הריגול האיראני | אחת החשודות ביצעה אודישן לסדרה טהרן

קבוצת נשים נעצרה בחשד לקיום קשרים מתמשכים עם גורם מודיעין איראני, שגרם להן לשלוח לו צילומים של אתרים בישראל. אחת מהן, ניסתה להתקבל לסדרת הריגול של התאגיד

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/01/22 10:59 יב בשבט התשפב

פרשת הריגול האיראני | אחת החשודות ביצעה אודישן לסדרה טהרן
צילום: באדיבות כאן 11

במסגרת חקירה משותפת של שירות הביטחון הכללי ויאחב"ל להב 433 במשטרת ישראל, נחקר בשבועות האחרונים חשד לפיו מספר אזרחיות ישראליות גויסו בידי גורמי מודיעין איראניים, לצורך ביצוע משימות בתחומי מדינת ישראל, כך הותר לפרסום ביום רביעי האחרון. 

במסגרת המעקב הממושך אחר הפעילות וחקירותיהן של החשודות, עלה כי אלו קיימו קשרים מתמשכים עם גורם מודיעין איראני, אשר פנה אל הנאשמות באמצעות רשת הפייסבוק והציג עצמו בפני רובן כרווק מוסלמי אמיד מטהרן המתעניין בדת היהודית ומעוניין לעלות לישראל.

הפרופיל המזויף

הפרופיל המזויף צילום: ללא

בתאגיד השידור הציבורי, פרסמו תיעוד בלעדי של אחת החשודות המוחזקות במעצר, כאשר ביצעה אודישן וניסתה להתקבל לסדרת הדרמה העלילתית של כאן 11, שעסקה בפעילות של סוכנת מוסד ברפובליקה האיסלאמית. הסדרה כזכור, זכתה בפרס האמי הבינלאומי בקטוגריית סדרת הדרמה הטובה ביותר בטקס שנערך בניו יורק. 

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן