נטפליקס פרסמה את הסדרות שיעלו בחודש הקרוב | בית הנייר בעונה אחרונה

גם אתם מחכים בקוצר רוח לדעת אם הצליח השוד? נטפליקס פרסמה את לוח הזמנים לעליית הסדרות שהותירו אותנו במתח וסקרנות, ומסדרת לנו חורף מלא בצפיה מרתקת, ויש גם סרטים חדשים. המדריך המלא והטריילרים בפנים

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/11/21 13:27 כד בכסלו התשפב

נטפליקס פרסמה את הסדרות שיעלו בחודש הקרוב | בית הנייר בעונה אחרונה
צילום: נטפליקס

חודש דצמבר מתקרב, החורף מתחיל להתחפר באזורנו וזה הזמן לרבוץ על הספה ולצפות בעונות החדשות לסדרות שחיכינו להם זמן רב. נטפליקס, פרסמה היום את התאריכים בהם יעלו לסטרימניג העונות החדשות של הסדרות המדוברות ביותר בשנים האחרונות.

בית הנייר - Money Heist  עונה 5 חלק 2  

הסדרה שעשתה לכולם חשק לדבר ספרדית (של ספרד לא ארגנטינה), חוזרת לעונה האחרונה והסופית. מדובר בחלק השני של העונה החמישית של הסדרה, והוא יהיה גם האחרון שיגלה לנו מה קרה בסופו של השוד הגדול בהיסטוריה. הסדרה שעלתה בנטפליקס לפני כשלוש שנים הפכה בן רגע ללהיט עולמי, ובמיוחד גם כאן בארץ. העונה החמישית והאחרונה חולקה לשניים כאשר החלק הראשון עלה ב-3 בספטמבר 2021, והחלק השני והאחרון ישודר ב- 3 לדצמבר 2021.

כזכור, בית הנייר (בספרדית: La Casa De Papel) היא סדרת דרמה ספרדית של היוצר אלכס פינה. הסדרה מספרת על מהלכו של שוד במטבעה המלכותית של ספרד. הסדרה עלתה לשידור לראשונה ב-2 במאי 2017, בספרד בערוץ הספרדי Antena 3. לאחר מכן נרכשה על ידי נטפליקס, ועלתה ב-25 בדצמבר 2017 לשירות הסטרימניג. נטפליקס הודיעו בהודעתם לבעלי המניות על הרבעון הראשון של 2018 שעל אף שהסדרה אינה דוברת אנגלית היא שברה נתוני צפייה עולמיים.

העונה השניה של בית הנייר תשודר בתאריך 3.12.21

( בית הנייר עונה 5 חלק 2) 

המכשף - The Witcher עונה 2 

סדרת הענק שהופקה עבור נטפליקס במטרה לתת קונטרה לסדרה הקאנונית 'משחקי הכס' של HBO, חוזרת לעונה שניה.  כזכור המכשף (באנגלית: The Witcher) היא סדרה המבוססת על סדרת ספרים של הסופר אנדז'יי ספקובסקי, העונה הראשונה של הסדרה עלתה לפני כשנתיים. העלילה עוקבת אחרי שלושה סיפורים במקביל, ומתרכזת סביב דמותו של  גראלט מריוויה, אשר בתפקידו הוא צייד מכשפות, קוסמת צעירה ורבת עוצמה בשם ינפר חוברת אליו, ויחד הם מנסים למצוא את סירי, בת מלוכה ממלכת סינטרה, אשר נרדפת אחר אויבים המנסים לקחת את כוחה המאגי. 

העונה השנייה של הסדרה תעלה לנטפליקס ב-17 בדצמבר 2021.

https://youtu.be/1E3QMTcOX3U ( המכשף עונה 2 ) 

מעוניינים לצפות בסדרות אחרות שפחות נמצאות בבאז? נטפליקס חשבה גם עליכם, ופרסמה רשימה  של התאריכים בדצמבר בהם יעלו סדרות וסרטים חדשים בחרנו עבורכם מקבץ קצר: 

1. כוחו של הכלב  יעלה בתאריך 1.12.21



2.  אבודים בחלל עונה 3 ישודר בתאריך 1.12.21

3. אל תסתכלו למעלה ישודר בתאריך 24.12.21


(לרשימת הסרטים והסדרות המלאה שיעלו בדצמבר)

  (כל מה מה שחדש בטפליקס בדצמבר 2021)