עוד אחת: הסדרה הישראלית "מלכות" נמכרת ל-HBO

הצלחה נוספת לסדרות הטלוויזיה הישראליות: העונה השנייה של הסדרה המצליחה "מלכות" של הוט תעלה בקרוב, והיום התבשרה החברה על מכירת שתי העונות ל-HBO. היא הייתה הנצפית ביותר של הוט לשנת 2018

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/11/21 18:58 י בכסלו התשפב

עוד אחת: הסדרה הישראלית "מלכות" נמכרת ל-HBO
מלכות אחת אחת, גם ב-HBO, צילום: HOT

דרמת הפשע הקומית המצליחה "מלכות" של HOT נמכרת לחו"ל ומצטרפת לשורת סדרות ישראליות שעברו למגרש של הגדולים. את הסדרה יצרו גל זייד, דני רוזנברג ורות זייד על פי רעיון של הסופרת לימור נחמיאס. היא הוכרזה כסדרה הנצפית ביותר של HOT בשנת 2018, ולקראת סיום הקרנתה של העונה הראשונה כבר פורסם שהחלה ההפקה של העונה השנייה.

כעת נמכרת הסדרה ל-HBO Max Latin America. הסדרה נמכרה עוד בטרם עליית העונה השנייה לשידור בארץ, כאשר שתי העונות כבר נמכרו לשידור בחו"ל. על פי נתוני החברה פרקי הסדרה זכו לרייטינג גבוה וגם ברשתות החברתיות זכתה לפופולאריות גבוהה

הסדרה מתחילה כאשר בעיצומה של מסיבת הרווקים של אייל מלכה, בן לאחת ממשפחות הפשע הגדולות בישראל, מתנקשים רוצחים את כל הגברים וה"חיילים" של המשפחה. הנשים למשפחת מלכה, שאיבדו את מעמדן וכוחן בבת אחת, נזרקות אל מציאות חדשה שבה עליהן להיאבק על מקומן בעולם גברי המקדש רק כוח. הסדרה מביאה את סיפורן של נשות המשפחה שמנסות לעמוד שוב על הרגליים ולשקם את עסקי המשפחה שנלקחים מהן, כמו גם לנקום את מות יקיריהן.

נדב חנין, סמנכ"ל תוכן וחדשנות בהוט בירך: "אנו גאים כי עוד דרמה מקורית של HOT נמכרה לחו"ל. מלכות שברה שיאי צפייה עם מיליוני הזמנות ב-VOD והפכה להיות אחת מהסדרות המצליחות שלנו בעשור האחרון. כעת, עם מכירתה אנו בטוחים שגם שם היא תזכה להצלחה רבה ותכבוש את לב הצופים".

"'מלכות' היא סדרה על כח נשי, שמקבלות החלטות אמיצות ועושות טעויות 'קורעות מצחוק', אני גאה שסידרה ישראלית מקבלת מקום ראוי מעבר לים", אמר עמיר גנור, מנכ"ל אנדמול שיין ישראל.