הנה זה בא | נטפליקס פרסמה את לוח הזמנים לעליית הסדרות האהובות

גם לכם אין מה לראות בנטפליקס? שימו לב: חברת הסטרימינג מפרסמת לוח זמנים לעליית הסדרות שכולנו מחכים להן ומסדרת לנו חורף חם במיוחד. המדריך המלא והטריילרים בפנים

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/11/21 15:58 ג בכסלו התשפב

הנה זה בא | נטפליקס פרסמה את לוח הזמנים לעליית הסדרות האהובות
נטפליקס, צילום: shutterstock

עם תחילתו של החורף הבא עלינו לטובה, אין יותר כיף מאשר להתכרבל על הספה ולראות איזו סדרה טובה. מזל שיש את נטפליקס שתמיד דואגים שיהיה לנו במה לצפות, ולמה לצפות. 

הודעה אדומה: 12.11, בעוד 5 ימים 

מותחן אקשן מצחיק וכיפי ששולח אותנו למסע חוצה יבשות במצוד אחר פושעי האומנות הערמומיים בעולם. "הודעה אדומה" יוצאת נגדם והם הופכים למבוקשים בכל העולם. בסדרה משתתף גם הכוכבת הישראלית גל גדות בתפקיד גנבת אמנות, לצד דוויין ג'ונסון וריאן ריינולדס. הצילומים לסדרה תוכננו לאיטליה אך הם בוטלו עקב מגפת הקורונה במדינה, מה שרק עיכב את ההפקה אבל לשמחתנו לא ביטל אותה.

טייגר קינג עונה 2: 17.11, בעוד 10 ימים

הסדרה שהביאה אל המסך שלנו שלל חיות אקזוטיות עם תיבול של בתי משפט בארצות הברית חוזרת לעונה שנייה. הסדרה התמקדה בפארק החיות האקזוטי שבעיר ווינווד שבאוקלהומה המנוהל על ידי ג'ו אקזוטיק, בסופה הוא נכנס לכלא. לאחרונה דווח כי קרול בסקין, האקטיביסטית למען זכויות בעלי החיים שכיכבה בעונה הראשונה, נוקטת בצעדים משפטיים נגד נטפליקס ומבקשת צו מניעה זמני לשידור העונה השנייה אולם בית המשפט דחה את בקשותיה.

https://www.youtube.com/watch?v=pT4NYto3abM

בית הנייר החלק האחרון: 3.12

הסדרה הספרדית שוברת השיאים מגיעה אל סיומה: האם יצליחו השודדים במזימתם? הדמויות שכבשו את לבבות הצופים טוקיו, ניירובי, ריו, דנבר והפרופסור, כמובן, מגיעות לרגעים הקריטיים. שיר העם האיטלקי בלה צ'או, המזוהה עם ההתנגדות לפשיזם, מתנגן מספר פעמים במהלך הסדרה, והוא מהווה מעין מטפורה לחופש.

אמילי בפריז עונה 2: 22.12

לאחר שבעונה הקודמת עקבנו אחרי הצעירה האמריקאית שעברה לפריז בהזדמנות מפתיעה, כדי להביא נקודת מבט חדשה ומרעננת לעסק בצרפת, הסדרה חוזרת לעונה שנייה. הצופים, ואולי הצופות זוכורת בעיקר את הלוקים אופנתיים שלבשה לילי קולינס, בתפקיד אמילי שגם הפעם תוסיף שיק וצבעוניותץ. התרבויות מתנגשות כשהיא מסתגלת לאתגרי החיים בעיר זרה, תוך כדי תחזוק הקריירה שלה, חברויות חדשות וכמובן, חיי אהבה. 

קוברה קאי, עונה 4: 29.12

34 שנים אחרי הסרט "קראטה קיד" שביים ג'ון ג'י. אבילדסן ב-1984 והפך ללהיט ענקי מתרחשת הסדרה קוברה קאי עם הדמויות והשחקנים האהובים. ג'וני לורנס פותח מחדש את הדוג'ו "קוברה קאי" (בו התחנך אצל המאמן הנוקשה ג'ון קריס), ומצית מחדש את היריבות שלו עם דניאל לרוסו, כיום בעלים של סוכנות רכב מצליחה. החיים המחודשים של "קארטה קיד" מרגשים לא פחות מלפני 34 שנים.