יובל סמו ונועה קולר יככבו בעונה החדשה של "סיפורים מהכורסא"

הערב יעלה הפרק הראשון של העונה השנייה בכאן 11, ומיטב השחקנים והקומיקאים יספרו לנו שוב, מנקודת מבטם, חוויות וזיכרונות מצחיקים ומרגשים. הכינו את ההמחטות

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 19/10/21 14:23 יג בחשון התשפב

יובל סמו ונועה קולר יככבו בעונה החדשה של "סיפורים מהכורסא"
צילום: כאן 11

אחרי ההצלחה של העונה הראשונה, "סיפורים מהכורסה" חוזרת לעונה חדשה, ומפגישה סוללה חדשה של קומיקאים וסטנדאפיסטים מהשורה הראשונה בישראל : רבקה מיכאלי, שלום אסייג, אורנה בנאי, יובל סמו, נועה קולר, ערן זרחוביץ', נלי תגר, יניב ביטון, שיר ראובן ודניאל חן. 

בכל פרק הם יתיישבו מול המצלמה ויחלקו עם הצופים סיפורים, חוויות וזיכרונות, שכולם אמיתיים, מרגשים ובעיקר - מצחיקים עד דמעות. תשמעו מהקומיקאים המובילים בישראל וידוים מרגשים, פדיחות נוראיות, מחשבות וזיכרונות, ניצחונות ופחדים - שכל אחד מאיתנו חווה בחייו וימצא בהם את גם עצמו. 

בתאגיד מסבירים כי העונה החדשה תעסוק בנושאים ובתקופות בחיינו כבני אדם וכישראלים: השירות הצבאי, אהבה ונישואין, בית הספר, המשפחה שלי, הצלחה וכישלון, בושות, בתים ודירות, פחדים, אוכל, ואיך לא- כסף.

יובל סמו

יובל סמו צילום: כאן 11

מה קרה בלילה הגורלי שבמשפחתה של נועה קולר מכנים "ליל הקיורטוש"? למי כתבה התלמידה שיר ראובן שיר ראפ שטוף נאצות וקללות? מי הייתה השותפה לדירה המפורסמת של יובל סמו? מי הציל את רבקה מיכאלי אחרי שאכטה בבר תל אביבי? ומה עשה אריה בזמן הבר המצווה של ערן זרחוביץ'?

הסיפורים של הקומיקאים משולבים זה בזה ובסוף מתקבלת תמונה מקורית, מצחיקה ומרגשת של החיים בישראל בעבר, בהווה ובעתיד. לצד הסיפורים שזורים בתוכנית קטעי ארכיון מאוצרות ארכיון תאגיד השידור, שחלקם הפכו לקלאסיקה וחלקם מעולם לא נראו. יחד עולה תמונה של ישראל אחרת, שחלקנו אולי עוד מתגעגעים אליה.

הסדרה בבימוי ובעריכה של דודי כהן תשודר מדי יום שלישי, ותכלול 10 פרקים שכל אחד מהם באורך 25 דקות. על ההפקה ניצב יואב גרוס.