ערוץ 13 נכנעו ללחץ ושינו את התמונה בדיווח הקורונה

דיווח שגרתי של התפרצות הקורונה בחדשות 13 עלה עם תמונה של חרדי, למרות שהתחלואה הנוכחית פוגעת במגזר הכללי. לאחר מחאה נרחבת בטוויטר, התמונה הוחלפה | חדשות 13: "מדובר בטעות אנוש וללא כל כוונה לפגוע. אנו מתנצלים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/07/21 11:26 כא בתמוז התשפא

ערוץ 13 נכנעו ללחץ ושינו את התמונה בדיווח הקורונה
חדשות 13, צילום: חדשות 13

באתר האינטרנט של חדשות 13 העלו הבוקר (ה') דיווח שיגרתי של מספרי הקורונה המעודכנים. כל מי שעוקב אחר הנתונים בשבועות האחרונים יודע שהעליה הגדולה בתחלואה, קשורה לחדירת הזן ההודי לישראל דרך נתב"ג וכי רובם המוחלט של החולים אינם חרדים.

מודל הרמזור של משרד הבריאות מגלה כי בנימינה-גבעת עדה, כפר סבא, כוכב יאיר וצופים - ישובים אדומים. מודיעין מכבים רעות, הרצליה, רמלה ופרדס חנה כרכור הן ערים כתומות. צהובים: רמת השרון, אשדות יעקב (מאוחד), אביאל, תל אביב יפו רובע 2 מערב, תל אביב יפו רובע מזרח.

למרות זאת, הכתבה עם נתוני הקורונה עלתה לאתר חדשות 13 ולחשבון הטוויטר של הערוץ, בצירוף תמונה של חרדי עוטה מסכה. לאחר פחות משעה ואינספור תלונות וציוצים, התמונה בכתבה הוחלפה והציוץ נמחק והועלה מחדש. מחדשות 13 נמסר: "הבחירה בתמונה הייתה רנדומלית, ומדובר בטעות אנוש וללא כל כוונה חלילה לפגוע, ועל כך אנו מתנצלים. הציוץ הוסר וההנחיות בנושא חודדו".

https://twitter.com/avishaigrinzaig/status/1410500354693861377?s=20

הציוץ שעלה מחדש: