שבאבניקים חוזרת | צפו בטריילר

הסדרה ששבתה את ליבם של רבים חוזרת אל המסך עוד פחות מחודש. אחרי שגדליה, דוב, מאיר ואבינועם מצאו את עצמם מחוץ לישיבה הם מקימים ישיבה משלהם ויוצאים לחפש כלה. אל תחמיצו את הטריילר הרשמי

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/06/21 16:32 יד בתמוז התשפא

שבאבניקים חוזרת | צפו בטריילר
שבאבניקים, צילום: צילום מסך

הסדרה על תלמידי הישיבה הלא שגרתיים חוזרת לעונה נוספת. היום (ה') פורסם הטריילר הרשמי לעונה החדשה ומה שבטוח, הולך להיות מעניין. אחרי שלא מצאו את עצמם בישיבה הקודמת הולכים רביעיית הבחורים להקים ישיבה משלהם בלב שכונה חרדית בירושלים והם מתכוונים לעשות הכל בכדי להגשים את החלום של כל בחור ישיבה, למצוא כלה ולא להתגייס. צפו בטריילר: 

״שבאבניקים״ מגוללת את סיפורם של ארבעה תלמידי ישיבה הלומדים בתנאי פנימייה בישיבה חרדית. אחרי שבסוף העונה הראשונה הם עפו מכל המדרגות, השבאבניקים חוזרים לעונה שכולה מחוץ לכותלי הישיבה.

ארבעת השבאבניקים חייבים ישיבה כדי להתחתן אבל אף ישיבה לא מוכנה לקבל אותם. הם מוצאים פרצה בחוק שמאפשרת להם להקים ישיבה פיקטיבית שבה הם יהיו מוגנים מכל צו גיוס, וחיים את החיים כפי שהם רוצים לחיות אותם. את הישיבה הם מקימים בתוך הדירה של סבתא של דב, בלב הרחוב החילוני האחרון שנשאר בירושלים, מה שמעורר עליהם את השכנים שרוצים לשמור על רוח השכונה ולא מוכנים שהחבורה הזאת תשתלט להם על החלקה הקטנה.

משתתפים נוספים בעונה החדשה הם: דב נבון, גולן אזולאי, דניאל מורשת, שולי רנד, אוראל צברי ואורטל בן דיין. היוצרים הם אלירן מלכה ודני פארן, ומי שביים את העונה הוא גם אלירן מלכה. הסדרה עולה לשידור החל מה-25.7, ימי ראשון-שני בשעה 20:15 ב-3HOT ובבכורה החל מה- 21.7 ב-HOT VOD וב- NEXT TV