ליהוק מרשים: הכוכבת הבינלאומית שתסייע לתמר רביניאן

עכשיו זה רשמי: השחקנית גלן קלוז מצטרפת לעונה החדשה של סדרת המתח הבינלאומית "טהרן" שתעלה ב-כאן 11 וב +Apple TV, ותככב לצד תמר רביניאן, הלא היה ניב סולטן הישראלית

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/06/21 17:17 יב בתמוז התשפא

ליהוק מרשים: הכוכבת הבינלאומית שתסייע לתמר רביניאן
צילום: באדיבות כאן 11

חברת אפל האמריקאית פרסמה היום (ג') וזמן קצר לאחר מכן קיבלה אישור לכך מ-'כאן 11', כי השחקנית הבינלאומית, גלן קלוז שזכתה בפרסים הגדולים בעולם לשחקני טלוויזיה וקולנוע, מצטרפת לקאסט השחקנים של הסדרה "טהרן" לקראת העונה הבאה. 

קלוז, מהכוכבות הבולטות בהוליווד, הייתה מועמדת שבע פעמים לפרס האוסקר ("יומני האפלצ'ים", "האישה") וזכתה בפרס האמי ("נזקים", "מילה של אשה"), ושיחקה בסרטים "הפלישה ממאדים", "יחסים מסוכנים", "הוק", "101 כלבים וגנבים", "אייר פורס 1" ועוד. קלוז תגלם את התפקיד של "מרג'אן מונטזרי" - אישה בריטית, המתגוררת בטהרן. היא מצטרפת לאנסמבל שחקנים, שכולל את ניב סולטן, שון טאוב ושרבין אלנבי.

גלן קלוז, ליהוק מרשים לסדרה הישראלית

גלן קלוז, ליהוק מרשים לסדרה הישראליתצילום: Brigitte Lacombe

מאז החלה את שידורה ב-כאן 11 ונרכשה על ידי Apple TV+ הצליחה הסדרה לשבות את קהל הצופים מסביב לעולם, ומהר מאד הוחלט שתצא לעונה נוספת. הסדרה תוארה על ידי המבקרים כ-"מרתקת", "עוצרת נשימה" ו- "מותחן ריגול כובש".

הסדרה "טהרן" מגוללת את סיפורה של תמר רביניאן, האקרית צעירה מיחידת 8200 שמסופחת למוסד ונשלחת תחת זהות בדויה לטהרן למשימה מסוכנת, שאמורה לתמוך בתקיפת מתקני הגרעין באיראן.  תמר, מוצאת את עצמה בעיר עוינת, תחת מצוד המאיים על חייה, חוברת לאקטיביסטים מקומיים ומתחברת לשורשיה המשפחתיים הנטועים באדמת איראן. הצילומים לסדרה יתחילו בקרוב והיא צפויה לעלות בתחילת 2022. את הסדרה יצרו משה זונדר, דנה עדן ומאור כהן, וכתבו משה זונדר ועמרי שנהר וביים דני סירקין.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן