לופן ועוד ארבע | הסדרות שמגיעות ביוני למסך שאתם חייבים לראות

בזמן שענקיות הסטרימינג נאבקות על מנויים חדשים, הצופים בבית נהנים מההיצע שלא מפסיק לגדול. בחרנו בשבילכם את חמש הסדרות המומלצות שיצמידו אתכם למסך בחודש הקרוב

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/05/21 17:41 יט בסיון התשפא

לופן ועוד ארבע | הסדרות שמגיעות ביוני למסך שאתם חייבים לראות
נטפליקס, צילום: shutterstock

שירותי הסטרימינג שהולכים ומתרחבים בשנים האחרונות פותחות לחובבי הסדרות שפע עצום של תוכן איכותי, שמביא את הקושי בקבלת ההחלטות לשיא חדש. אז במיוחד בשבילכם, קיבצנו חמש סדרות שאסור לכם לפספס בחודש הקרוב. תודו לנו אחר כך.

1. לופן:

הלהיט הצרפתי של נטפליקס מגיע החודש עם עונה שנייה. אחרי שהתאהבנו ביתום שיוצא לנקום את מות הוריו באמצעות פשעים מתוחכמים. הגיבור שאהבנו לאהוב ושיודע הכל, חוזר בעונה שנייה בה הג'נטלמן אסאן דיופ, יוצא לנקום במשפחה העשירה שאחראית למות אביו.

2. לוקי:

אולפני מארוול רגילים לספק להיטים ברמה הגבוהה ביותר, החיבור שלהם עם דיסני פלוס מביא אל המנויים להיט חדש מהיקום של מארוול. הפעם סידרה בת שישה פרקים שעוסקת במשפחתו של ת'ור בדגש על אחיו החורג. העלילה מתרחשת אחרי אירועי הסרט "הנוקמים: סוף המשחק" ועוקבת אחר לוקי מקו הזמן החלופי. לא צריך להכביר במילים. מארוול כבר הוכיחה שהיא יודעת מה היא עושה.

3. משפחת קרדשיאן:

אחרי למעלה מ-13 שנים הסדרה על המשפחה הכי מדוברת באמריקה מגיעה לסיומה, שני הפרקים האחרונים ישודרו בחודש הקרוב וינעלו 20 עונות של האחיות המפורסמות. כל מי שמכור לסדרה מוזמן לצפות בפרקי הסיום ההיסטוריים. בשבועות הקרובים מתוכננות לעלות גם שתי תכניות פרידה בהם יחזרו האחיות לרגעים הזכורים מהעונות הקודמות. להתראות הקרדשיאנס, נתראה אולי בפרק איחוד, עוד 17 שנים. 

4. נער עם קרניים:

אם נעזוב לרגע סדרות המשך נגלה להיט גדול שצפוי לנחות בנטפליקס. נער עם קרניים היא סדרה חדשה ומסקרנת שמבוססת על הקומיקס של DC. בהמשך לשנת הקורונה האפוקליפטית שעברנו נטפליקס מוציאה סדרה שמספרת על מחלה מסתורית שמשמידה את רוב תושבי כדור הארץ. מה שהופך את הסדרה למיוחדת הוא תינוקות שנולדים כחיות למחצה, ואחד מהם יוצא למסע מיוחד. צפו בטריילר המסקרן: 

5. ריק ומורטי:

הסדרה שמשודרת בנטפליקס כבר מזמן הפכה ללהיט עולמי. עם מיליוני מעריצים לקומדיה המשוגעת. העונה החמישית לקומדיית האנימציה המד"בית תצא בחודש הקרוב, וכמו תמיד - זה לא יהיה מאכזב. בין אם אתם אוהדים שרופים של הסדרה ובין אם עדיין לא.