לקראת האיחוד: 5 הקטעים הטובים ביותר של הסדרה חברים

הסיטקום הטוב ביותר בכל הזמנים, מוציא פרק איחוד 17 שנים אחרי שהסדרה הגיעה לסיומה. אז למי שטרם עשה את הבינג' האלף שלו לסדרה, הכנו עבורכם את רשימת הקטעים הטובים ביותר ששווה להיזכר בהם | היכנו לבכות מרוב צחוק

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/05/21 16:18 יב בסיון התשפא

לקראת האיחוד: 5 הקטעים הטובים ביותר של הסדרה חברים
הסט של בית הקפה "סנטרל פרק", צילום: shutterstock

בעוד ארבעה ימים זה קורה, הסדרה האהובה "חברים" תחזור למסך הטלוויזיה לפרק איחוד שרבים חיכו לו. הפרק המדובר של הסדרה, שצילומיו נדחו פעמיים יעלה ב-HBO MAX, כאשר כל חברי הקאסט המקורי שיתפו פעולה בעקבות לחץ רב בקרב מעריצים רבים. הפרק האחרון צולם לפני 17 שנה וכעת הפרק החדש יכלול מפגש מיוחד בין השחקנים.

לכבוד המאורע, בחרנו עבורכם אחד חמשת הקטעים הטובים ביותר והקורעים מצחוק של הסיטקום. יש לציין, כי בשל העובדה שהסדרה אהובה על ידי רבים כל כך, יהיו מחלוקות על מהו הוא הקטע הכי טוב, אבל לנו יש את המקלדת אז אנחנו קובעים.

זו הרשימה שהכנו עבורכם מהמקום החמישי ועד הראשון, ובכך מי שעייף מלראות בינג' של הסדרה בפעם המי יודע כמה, ליקטנו עבורו את הקטעים שתמיד כיף לחזור אליהם:

המקום החמישי: רוס מנסה להעלות ספה לדירה 

כל סיטקום טוב צריך את הלוזר התורן, ולסדרה הזו יש את רוס, האומלל האולטימטיבי של הסדרה שכל מה שיכול להשתבש לו - משתבש. גם לרוס יש עשרות קטעים אותם אפשר לבחור, בהם הוא מסיים כשידו על התחתונה, ולכן נאלצנו לבחור בפינצטה. אחרי שנאלץ לחפש דירה חדשה, אחרי גירושיו המהירים מאמילי, רוס בוחר ספה חדשה לדירה. בפרק: "הפרק עם השוטר", רוס מתקמצן על השכרת מובילים וקורא לרייצ'ל וצ'נדלר לעזרה בלהעלות את הספה לדירתו החדשה. אך מה שאמור להיות משימה פשוטה יחסית, הופך במהרה למשימת ניווט קשה ביותר. רוס מנווט את את חבריו באמצעות קריאה חוזרת ונשנית של "pivot", שמוציאה את חבריו ואת הצופים משלוותם. פלא שצ'נדלר מגיב בצורה הכי מוצדקת וקורעת מצחוק של "סתום ת'פה".

פרט מעניין נוסף: שווה לראות את הפספוסים של הסצנה, מדובר בסצנה שהיה קשה במיוחד להגיע לתוצר סופי מבלי שכולם יקרעו מצחוק.

המקום הרביעי: רייצ'ל מכינה קינוח לחג ההודיה

סדרות רבות מכינות פרקי ספיישל לפי זמני החגים, כאשר ברובן החג הנבחר לציון הוא חג המולד, חג שמצוין לרוב גם בחברים. אבל כל הצופים המושבעים יודעים שדווקא פרקי חג ההודיה שהסדרה לקחה על עצמה, הם מאסטרפיס של כל עונה. מבין עשרת הפרקים הקורעים מצחוק, בחרנו את האחד שבו רייצ'ל רוצה לקחת חלק בהכנה ומקבלת אישור ממוניקה להכין טרייפל אנגלי מסורתי לחג. שם הפרק: "הפרק שבו רוס נהיה מסטול" מסתיר את לב האירוע האמתי בפרק, והוא האסון הקולינרי הכולל קינוח שמכיל בשר ואפונה. כל שלב סביב הקינוח יגרום לכם להתגלגל מצחוק, מהשלב שבו ג'ואי מלמד את חבריו להעמיד פנים שהקינוח טעים, דרך הניסיונות שלהם לחמוק מאכילתו ועד הרגע שבו ג'ואי מודה שהקינוח טעים לו. 

פרט מעניין נוסף: קטע מצחיק נוסף פרק שחוזר על עצמו בכמה עונות, הוא הוידויים של בני משפחת גלר מהעבר, והפעם, מי חושף יותר פרטים מביכים בפני ההורים. 

https://www.youtube.com/watch?v=i5YckMkwmm4

המקום השלישי: ג'ואי לובש את המלתחה של צ'נדלר 

בין אם אתם אוהבים את רוס ורייצ'ל או את מוניקה וצ'נדלר, הזוגיות הטובה בסדרה היא דווקא של האחרון עם שותפו לדירה ג'ואי. מדובר בחברות של שני גברים שמתנהגים לרוב כמו זוג נשוי או שני ילדים מגודלים. בת'כלס כל הקטעים הכי מצחיקים בסדרה שייכים להם, לכן אנו נאלצים לבחור רק אחד מיני רבים כל כך. בין שלל הקטעים בחרנו את הקטע מהפרק: "הפרק שבו אף אחד לא מוכן", כאשר השניים רבים על הישיבה בכורסה של הסלון. הריב בין השניים מסלים בצורה מגוחכת ביותר, כאשר צ'נדלר מחביא לג'ואי את כל התחתונים, בתגובה ג'ואי מבטיח לעשות לצ'נדלר את ההיפך המוחלט. הנקמה של ג'ואי כל כך מצחיקה עד שהפכה לאחד השוטים הכי מוכרים של הסדרה.

פרט מעניין נוסף: כדי לחסוך בכסף, כל הפרק למעט הסצנה של הקרדיטים צולמה בסט של הדירה של הבנות בלבד.

המקום השני: רוס מנגן בחמת חלילים

שוב אנו חוזרים לקטע בו רוס עושה מעצמו צחוק, כשכמו ברוב הפעמים מדובר בחוסר מודעות עצמית נוראית. רוס מעוניין להעניק מתנה מיוחדת לקראת החתונה של אחותו הקטנה וחברו הטוב ביותר, מתנה המחוברת לשורשים של החתן. הקטע מופיע בסופו של הפרק: "הפרק בו ג'ואי מקבל מוח חדש", רוס מלמד את עצמו לנגן בחמת חלילים לכבודו של צ'נדלר הסקוטי. עוד בשלב ההכנות לאירוע מתנהל ויכוח קצר וקורע מצחוק בין מוניקה לצ'נדלר מי אשם בכך שרוס בכלל מנסה לקיים את המחווה הזו, ויכוח שבו צ'נדלר מעניק תשובה מוחצת לארוסתו. בסופו של דבר השניים מנסים לתת לרוס צ'אנס לנגן בפניהם, ולמעט פיבי שמראה התלהבות רבה, כלל חבריו מזועזעים עד עמקי נשמתם. הם מזועזעים, אבל עבור הצופים מדובר בקטע בו צריך לצאת להפסקה לנשום מרוב צחוק. 

פרט מעניין נוסף: הקטע נחשב למצחיק כל כך שלא הצליחו לייצר רגע אחד שבו הקאסט לא צוחק, גם בגרסה הסופית ניתן לראות שג'ניפר אניסטון לא מצליחה לעצור את עצמה מלצחוק, גם אנחנו לא היינו עומדים בזה.

https://www.youtube.com/watch?v=xgSDSntZJP0

המקום הראשון: החידון בין הבנים לבנות

ייתכן ושרבים חלקו על הרשימה שלנו, וזועמים על הסדר שלה ואולי על קטעים שהחמצנו, אבל על הקטע הבא יש הסכמה כמעט גורפת בעולם. הקרב בין דירת הבנים לדירת הבנות, בניצוחו של רוס, היא תמצית כל מה שטוב בסדרה הזו. בפרק: "הפרק עם העוברים" שתי הדירות נכנסות לקרב מי מכיר את מי יותר טוב, קרב שיוצא משליטה הן בדרך אותו הם מנהלים והן על מה הם מתערבים עבור הניצחון. במהלך עשר דקות אנו לומדים כל מה שאפשר על הדמויות, ככה שמי שלא מכיר אותן זה הפרק המושלם לדעת על רייצ'ל המזויפת, מוניקה חולת הניקיון, ג'ואי האינפנטיל, וצ'נדלר עם הדדי אישיוז. לא מעט טוענים כי הקטע הזה מוכיח שפיבי קצת מיותרת בחבורה, היות והיא לא מופיעה בו, אבל אנחנו לא רואים איך הסדרה יכולה להתקיים בלי העוף המוזר של החבורה.

פרט מעניין נוסף: למי שתהה באמת מה עבודתו של צ'נדלר, השאלה שבזכותה הבנים מנצחים, אז היא מעבד ומנתח סטטיסטיקות נתונים, את הפרט הזה מגלים רק כאשר הוא מתפטר מהעבודה ומתחיל קריירה חדשה כקופירייטר. 

יש עוד כל כך קטעים רבים ראויים לאזכור הנה כמה נבחרים:

  • אונגי -  רוס מנסה ללמד את הבנות הגנה עצמית
  • התנומה - ג'ואי ורוס מגלים תחביב חדש שהם יכולים לעשות יחד
  • פוטבול - משחק בין הבנים לבנות על גביע הגלר
  • רחבת הריקודים - רוס ומוניקה נותנים ריקוד לא מהעולם הזה
  • ברווזים או ליצנים - ג'ואי וצ'נדלר שוכחים את התינוק של רוס באוטובוס